Senaste nytt

SAS Go/Plus, meny

Ett problem som jag ser här är att man inte får poängen tillräckligt snabbt om man reser två eller flera flygningar samma dag och då kan man inte använda poäng från en tidigare flight för muffins.

Vilket i sig är förbluffande. Skickas poängen med internposten? Jag måste dock erkänna att deras chokladmuffins är riktigt goda.

Ett problem som jag ser här är att man inte får poängen tillräckligt snabbt om man reser två eller flera flygningar samma dag och då kan man inte använda poäng från en tidigare flight för muffins.

Tänk om det gick lika långsamt att ta betalt när man bokar :)

Fast visst har det blivit mycket snabbare att få in poäng under 2013 än tidigare?

Vad hände förresten med de varma kanelbullarna? De var det enda som jag verkligen uppskattade i Cloudshop Café, saligt i åminnelse.

Enligt en purser jag pratade med så blev det för dyrt för SAS med kanelbullarna. Jag älskade dem, supergoda!

Så nu står vi där med ett utbud av torra trekantsmörgåsar och annan billig utfyllnad istället. Om bara SAS kunna komma till sans!!

Enligt en purser jag pratade med så blev det för dyrt för SAS med kanelbullarna. Jag älskade dem, supergoda!

Så nu står vi där med ett utbud av torra trekantsmörgåsar och annan billig utfyllnad istället. Om bara SAS kunna komma till sans!!

Vad säger du??? Muffinsarna är ju supergoda :)

Mvh
/NotRyan

Rostbiffsalladen med senapsdressingen är det godaste SAS har serverat sedan mannaminne...

Testade den tillsammans med SAS Skybed utan att spilla. Måste bara få klart rapporten.

Är skumpan tillbaka på SAS? En vän till mig flög CPH-OSL häromdagen, och lyckades få tag på en flaska NF för €11. Kan det möjligtvis ha varit en engångsföreteelse (några gamla flaskor som råkat hamna med) eller är SAS påväg att återinföra Champagne.

Toppen