Senaste nytt

Sas go/plus bio

imartin

Medlem
Det som jag personligen verkligen gilla med denna biljetttyp är att man slipper ansträngande mileage runs. Behöver man lite poäng till för att få status är det bara att boka en bio biljett rt till någon destination i Europa man ändå hade flugit (kanske med mellanlandning i CPH/ARN/OSL). Då betalar man lite mer, men får massa poäng samt full flexibilitet dessutom.
 

Vera

Medlem
Under själva bokningsprocessen, när du väljer Sas Comfort Bio.

Men bra att du påpekar det. Man borde nog ta en skärmdump för säkerhets skull om man bokar. Kan ju teoretiskt vara en bug hos SAS.
Ja något nytt namn är allt på gång SAS Comfort imorse plus, när jag bokade nästa Comfort och nu heter det Plus igen
 

hco

Medlem
Mejlade till guldsupporten, fick svar (och kampanj-poängen) nu. Konstigt att de verkar behöva hantera det manuellt, men bra att det funkar smidigt via supporten.

Verkligen segt att BIO-poängen inte postas automatiskt alltid. (Jo, jag förstår att andra i tråden har fått BIO-poängen med de vanliga poängen.)

Då jag inte direkt har bråttom att få in poängen så tänkte jag först vänta och se om poängen ändå kommer om ett tag. Men efter att ha väntat 10 dagar börjar jag tröttna. Det blir nog att maila supporten.
 

Vera

Medlem
Verkligen segt att BIO-poängen inte postas automatiskt alltid. (Jo, jag förstår att andra i tråden har fått BIO-poängen med de vanliga poängen.)

Då jag inte direkt har bråttom att få in poängen så tänkte jag först vänta och se om poängen ändå kommer om ett tag. Men efter att ha väntat 10 dagar börjar jag tröttna. Det blir nog att maila supporten.
Hej,
Låter tråkigt men jag har nog haft "tur" för mina har trillat in samtidigt med ordinarie poäng. Kanske det blivit fler som använder det och en manuell hantering tillsammans med semesterperiod?
 

hco

Medlem
Hej,
Låter tråkigt men jag har nog haft "tur" för mina har trillat in samtidigt med ordinarie poäng. Kanske det blivit fler som använder det och en manuell hantering tillsammans med semesterperiod?

Vi får se om jag bara hade otur. Har lite Bio-flyg denna vecka också.
 

char

Medlem
Jag har precis kommit hem från två bio flygningar men kommer inte ihåg hur många poäng jag skulle få så kan inte kolla om jag fått in rätt antal poäng. Kan man kolla i efterhand på något sätt?
 
har blivit utan plus pro bio poängen 2 flygningar på raken nu. Funkade tidigare hur smidigt som helst. Kundtjänst otroligt dåliga på att hjälpa till trots flera telefonsamtal. Har väntat i snart 3 veckor och ger snart upp
 
Toppen