simon_says91
Medlem
Vill gärna dubbelkolla om detta med extra bas för "BIO" biljetterna även fungerar om man bokar via resebyrå?
Jag har bokat en resa om 9 dagar så får vi se helt enkelt! Sas go smart bio gav mer poäng på sträckan än vad plus smart gav. Har diamond så kan kröka gratis oavsett.Vill gärna dubbelkolla om detta med extra bas för "BIO" biljetterna även fungerar om man bokar via resebyrå?
Vill gärna dubbelkolla om detta med extra bas för "BIO" biljetterna även fungerar om man bokar via resebyrå?
Väntade sex dagar, sen fick jag hjärnsläpp och mailade dem. Tog 1 dag så var de på plats.Väntar fortfarande på bio-kampanjpoängen för 3 flygningar trots att de ordinarie poängen redan har kommit in. Någon som har en uppfattning vad som är en normal väntetid för dessa?
Vart står det, kollade sidan och det är fortfarande 31/8?Osäker om det har nämnts innan, men SAS verkar ha bestämt sig för att fortsätta med kampanjbonusen. Även för flygningar i t.ex. December står det nu att man tjänar in 450 poäng extra. Riktigt bra i mitt tycke.
Under själva bokningsprocessen, när du väljer Sas Comfort Bio.Vart står det, kollade sidan och det är fortfarande 31/8?