Senaste nytt

Sas go/plus bio

Är det helt klart att kampanjpoängen (450p) inte ger nivåbonus? Funderar på at boka dessa biljetter och det vore bra att ha full koll på intjäningen :)
Ja.

Skärmavbild 2023-04-27 kl. 15.03.56.png

Passar på att pinga de som redan rest på BIO-biljetter. Har ni kollat av era flypremium-poäng hos SEB? För mig saknas just nu lika många flyPremium poäng som jag har tjänat in kampanjpoäng (som är baspoäng) på "Campaign Bio Ticket".

Jag skrev om det i den här tråden. Det kan ju vara en ren slump så det hade varit kanon om andra ville kolla och se om er flypremium stämmer efter att ni fått poäng för Bio-biljetter och kampanjen.

Och är det någon som alldeles strax ska flyga på Bio-biljett, så kan ju en skärmdump av EB-kontot och SEB-kontot före och efter vara smart att spara. Blir ju något som man sedan skulle kunna skicka till SEBs kundtjänst för att göra det tydligt att vissa baspoäng inte verkar räknas in.

Passar på att pinga de som redan rest på BIO-biljetter. Har ni kollat av era flypremium-poäng hos SEB? För mig saknas just nu lika många flyPremium poäng som jag har tjänat in kampanjpoäng (som är baspoäng) på "Campaign Bio Ticket".

Jag skrev om det i den här tråden. Det kan ju vara en ren slump så det hade varit kanon om andra ville kolla och se om er flypremium stämmer efter att ni fått poäng för Bio-biljetter och kampanjen.

Och är det någon som alldeles strax ska flyga på Bio-biljett, så kan ju en skärmdump av EB-kontot och SEB-kontot före och efter vara smart att spara. Blir ju något som man sedan skulle kunna skicka till SEBs kundtjänst för att göra det tydligt att vissa baspoäng inte verkar räknas in.
Tack för detta! Ska boka en sån för att nå över A*gränsen i maj och vill självklart kunna adda mina extra points mot Fly Premium också.

Verkar som alla mina poäng finns med i Flypremium sammanräkningen

Tak, det havde jeg overset!

Så vil jeg glæde mit endnu mere til mit MR til HEL med 2 stop på vejen :)

Nå, det skulle ikke gå så let - for 2 ud af 6 flyvninger mangler jeg 440p (Silver) for Bio billet og 450p for kampagnen. I alt 1780p som jeg skal bruge for at nå Gold inden måneden er slut.

Kundeservice chat ville tage det videre internt, så håber jeg det løser sig hurtigt...

Der gik desuden 5+ dage før pointene kom, jeg havde forventet det ville gå lidt hurtigere.

Toppen