Senaste nytt

SAS Friends & Family

Canadien

Medlem
Synd att de inte tillåter annat än SAS metall. Jag hade behövt anslutningar i US till PHL bl a, och det verkar inte gå att boka
 

Emme

Medlem
Har priserna gått upp? Jag tyckte jag såg massa biljetter till London för 299 igår, idag finns det bara för 399.

De har troligen gått upp, ju fler som bokar :(
Dessutom är denna runda rätt mycket dyrare än i somras då man fick HK för 2995 t/r bl.a.

Hoppas på en ny kampanj runt februari då priserna kanske är på sommarens låga nivå samt man kan resa mellan maj-september eller något :)
Denna kampanjen sträcker sig fram till maj och jag har nu bokat resor varje månad med familjen tills dess :)
 

xvikmic

Medlem
SAS VIP Go
Fare basis: TFFWEB
Återbetalning: Nej
Om bokning: Ja, mot 120 EUR per gång


Stockholm/Göteborg-Beijing T/R i SAS VIP Go: ca 3.000 SEK inkl. skatter
Stockholm/Göteborg-Shanghai T/R i SAS VIP Go: ca 4.000 SEK inkl. skatter
Stockholm/Göteborg-Hong Kong T/R i SAS VIP Go: ca 4.000 SEK inkl. skatter
Stockholm/Göteborg-Tokyo T/R i SAS VIP Go: ca 4.000 SEK inkl. skatter


Stockholm/Göteborg-New York T/R i SAS VIP Go: ca 3.100 SEK inkl. skatter
Stockholm/Göteborg-Chicago T/R i SAS VIP Go: ca 3.100 SEK inkl. skatter
Stockholm/Göteborg-San Francisco T/R i SAS VIP Go: ca 4.000 SEK inkl. skatter
Stockholm/Göteborg-Washington T/R i SAS VIP Go: ca 4.100 SEK inkl. skatter


---

SAS VIP Plus
Fare basis: PFFWEB
Återbetalning: Ja, mot 300 EUR
Om bokning: Ja, mot 200 EUR per gång


Stockholm/Göteborg-Beijing, Shanghai, Hong Kong, Tokyo T/R i SAS VIP Plus: ca 7.100 SEK inkl. skatter
Stockholm/Göteborg-New York, Chicago, Washington T/R i SAS VIP Plus: ca 7.100 SEK inkl. skatter


Observera att SAS VIP Plus på long haul linjer erbjuder inte fri avbokning/ombokning.
Är du säker ang SAS VIP plus på long haul?

På hemsidan står det:
"
SAS VIP Plus

Ändringar: Ombokning kan göras mot en avgift. Vid uppgradering till ett högre biljettpris läggs mellanskillnaden mellan det betalade biljettpriset och det högre biljettpriset till.

Återbetalning: Biljetten återbetalas mot en avgift före avresa. Bränsletillägget återbetalas före avresa. Biljett och bränsletillägg återbetalas inte efter avresa."
 
Toppen