Senaste nytt

SAS Friends & Family

Wow!

image.jpg

Typiskt SAS......... :mad: Massor på utresan men inget hem! Verkar va väldigt många som vill till men inte lämna Sverige... Exakt samma sak på Alicante, Malaga, London, Rom, Amsterdam och Milano som jag testat nu.... Är intresserad av att resa i Januari enbart då jag har kvalificerings år 1 feb-31jan.
CDG 11 jan.png

SAS VIP Go
Fare basis: TFFWEB
Återbetalning: Nej
Om bokning: Ja, mot 120 EUR per gång

Stockholm/Göteborg-Beijing T/R i SAS VIP Go: ca 3.000 SEK inkl. skatter
Stockholm/Göteborg-Shanghai T/R i SAS VIP Go: ca 4.000 SEK inkl. skatter
Stockholm/Göteborg-Hong Kong T/R i SAS VIP Go: ca 4.000 SEK inkl. skatter
Stockholm/Göteborg-Tokyo T/R i SAS VIP Go: ca 4.000 SEK inkl. skatter

Stockholm/Göteborg-New York T/R i SAS VIP Go: ca 3.100 SEK inkl. skatter
Stockholm/Göteborg-Chicago T/R i SAS VIP Go: ca 3.100 SEK inkl. skatter
Stockholm/Göteborg-San Francisco T/R i SAS VIP Go: ca 4.000 SEK inkl. skatter
Stockholm/Göteborg-Washington T/R i SAS VIP Go: ca 4.100 SEK inkl. skatter

---

SAS VIP Plus
Fare basis: PFFWEB
Återbetalning: Ja, mot 300 EUR
Om bokning: Ja, mot 200 EUR per gång

Stockholm/Göteborg-Beijing, Shanghai, Hong Kong, Tokyo T/R i SAS VIP Plus: ca 7.100 SEK inkl. skatter
Stockholm/Göteborg-New York, Chicago, Washington T/R i SAS VIP Plus: ca 7.100 SEK inkl. skatter

Observera att SAS VIP Plus på long haul linjer erbjuder inte fri avbokning/ombokning.

Gäller även till LAX..samma pris

Typiskt SAS......... :mad: Massor på utresan men inget hem! Verkar va väldigt många som vill till men inte lämna Sverige... Exakt samma sak på Alicante, Malaga, London, Rom, Amsterdam och Milano som jag testat nu.... Är intresserad av att resa i Januari enbart då jag har kvalificerings år 1 feb-31jan.
Visa bifogad bild 44901

Det blir fel om man väljer månadsvy av någon anledning. Om man går direkt till valda datum så finns dock biljetterna.

SAS VIP Go
Fare basis: TFFWEB
Återbetalning: Nej
Om bokning: Ja, mot 120 EUR per gång

Stockholm/Göteborg-Beijing T/R i SAS VIP Go: ca 3.000 SEK inkl. skatter
Stockholm/Göteborg-Shanghai T/R i SAS VIP Go: ca 4.000 SEK inkl. skatter
Stockholm/Göteborg-Hong Kong T/R i SAS VIP Go: ca 4.000 SEK inkl. skatter
Stockholm/Göteborg-Tokyo T/R i SAS VIP Go: ca 4.000 SEK inkl. skatter

Stockholm/Göteborg-New York T/R i SAS VIP Go: ca 3.100 SEK inkl. skatter
Stockholm/Göteborg-Chicago T/R i SAS VIP Go: ca 3.100 SEK inkl. skatter
Stockholm/Göteborg-San Francisco T/R i SAS VIP Go: ca 4.000 SEK inkl. skatter
Stockholm/Göteborg-Washington T/R i SAS VIP Go: ca 4.100 SEK inkl. skatter

---

SAS VIP Plus
Fare basis: PFFWEB
Återbetalning: Ja, mot 300 EUR
Om bokning: Ja, mot 200 EUR per gång

Stockholm/Göteborg-Beijing, Shanghai, Hong Kong, Tokyo T/R i SAS VIP Plus: ca 7.100 SEK inkl. skatter
Stockholm/Göteborg-New York, Chicago, Washington T/R i SAS VIP Plus: ca 7.100 SEK inkl. skatter

Observera att SAS VIP Plus på long haul linjer erbjuder inte fri avbokning/ombokning.
Jag är dålig på att läsa sådana fare rules, men visst är det så att jag inte kan lägga på ett inrikes i Usa? Bara giltigt på sas egna flyg?

Det står ju något om end on end, men jag har inte koll på vad det betyder :)

Det blir fel om man väljer månadsvy av någon anledning. Om man går direkt till valda datum så finns dock biljetterna.
Jag kanske är väldigt dum, men hur söker jag direkt på valda datum på friends and family-sidan?

Noterbart är f.ö att resa till t.ex London och Malaga är billigare med dagens Now or Never än Friends and Family.

Fick fram högre priser på GOT-OSL via VIP-kampanjlänken än standardpris, så... se upp!? (Jämförde kampanjpriser i Chrome med standard i Firefox, för att inte riskera korsa kablar osv.)

Toppen