C
Cristoffer Cedergren
Guest
Så fel jag hade då haha, men bra!
spritfet skrev:Då var det dags igen, res 11 jan - 31 maj (blackout 18 mar - 3 apr). Boka senast 13 dec. Tack till@Mr.Cvip.flysas.net/?t=2e755360&cc=selösen: friends2015Klicka för att utvidga...
Du måste boka genom special bokningssida. Se @spritfet:s inlägg.Cristoffer Cedergren skrev:Vip Plus? Hittar inte i bokningen på sas.se, sökte bla på MalagaKlicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:SAS VIP GoFare basis: TFFWEBÅterbetalning: NejOm bokning: Ja, mot 120 EUR per gångStockholm/Göteborg-Beijing T/R i SAS VIP Go: ca 3.000 SEK inkl. skatterStockholm/Göteborg-Shanghai T/R i SAS VIP Go: ca 4.000 SEK inkl. skatterStockholm/Göteborg-Hong Kong T/R i SAS VIP Go: ca 4.000 SEK inkl. skatterStockholm/Göteborg-Tokyo T/R i SAS VIP Go: ca 4.000 SEK inkl. skatterStockholm/Göteborg-New York T/R i SAS VIP Go: ca 3.100 SEK inkl. skatterStockholm/Göteborg-Chicago T/R i SAS VIP Go: ca 3.100 SEK inkl. skatterStockholm/Göteborg-San Francisco T/R i SAS VIP Go: ca 4.000 SEK inkl. skatterStockholm/Göteborg-Washington T/R i SAS VIP Go: ca 4.100 SEK inkl. skatter---SAS VIP PlusFare basis: PFFWEBÅterbetalning: Ja, mot 300 EUROm bokning: Ja, mot 200 EUR per gångStockholm/Göteborg-Beijing, Shanghai, Hong Kong, Tokyo T/R i SAS VIP Plus: ca 7.100 SEK inkl. skatterStockholm/Göteborg-New York, Chicago, Washington T/R i SAS VIP Plus: ca 7.100 SEK inkl. skatterObservera att SAS VIP Plus pålong haul linjererbjuder inte fri avbokning/ombokning.Klicka för att utvidga...
simon_says91 skrev:Typiskt SAS.........Massor på utresan men inget hem! Verkar va väldigt många som vill till men inte lämna Sverige... Exakt samma sak på Alicante, Malaga, London, Rom, Amsterdam och Milano som jag testat nu.... Är intresserad av att resa i Januari enbart då jag har kvalificerings år 1 feb-31jan.Visa bifogad bild 44901Klicka för att utvidga...
Jag är dålig på att läsa sådana fare rules, men visst är det så att jag inte kan lägga på ett inrikes i Usa? Bara giltigt på sas egna flyg?Dr. Miles skrev:SAS VIP GoFare basis: TFFWEBÅterbetalning: NejOm bokning: Ja, mot 120 EUR per gångStockholm/Göteborg-Beijing T/R i SAS VIP Go: ca 3.000 SEK inkl. skatterStockholm/Göteborg-Shanghai T/R i SAS VIP Go: ca 4.000 SEK inkl. skatterStockholm/Göteborg-Hong Kong T/R i SAS VIP Go: ca 4.000 SEK inkl. skatterStockholm/Göteborg-Tokyo T/R i SAS VIP Go: ca 4.000 SEK inkl. skatterStockholm/Göteborg-New York T/R i SAS VIP Go: ca 3.100 SEK inkl. skatterStockholm/Göteborg-Chicago T/R i SAS VIP Go: ca 3.100 SEK inkl. skatterStockholm/Göteborg-San Francisco T/R i SAS VIP Go: ca 4.000 SEK inkl. skatterStockholm/Göteborg-Washington T/R i SAS VIP Go: ca 4.100 SEK inkl. skatter---SAS VIP PlusFare basis: PFFWEBÅterbetalning: Ja, mot 300 EUROm bokning: Ja, mot 200 EUR per gångStockholm/Göteborg-Beijing, Shanghai, Hong Kong, Tokyo T/R i SAS VIP Plus: ca 7.100 SEK inkl. skatterStockholm/Göteborg-New York, Chicago, Washington T/R i SAS VIP Plus: ca 7.100 SEK inkl. skatterObservera att SAS VIP Plus pålong haul linjererbjuder inte fri avbokning/ombokning.Klicka för att utvidga...
Jag kanske är väldigt dum, men hur söker jag direkt på valda datum på friends and family-sidan?fcx skrev:Det blir fel om man väljer månadsvy av någon anledning. Om man går direkt till valda datum så finns dock biljetterna.Klicka för att utvidga...
Ormen skrev:Noterbart är f.ö att resa till t.ex London och Malaga är billigare med dagens Now or Never än Friends and Family.Klicka för att utvidga...