Senaste nytt

SAS Friends & Family

Blev en resa till hong kong 12-16 november och sen en resa till Tokyo den 23november..
SAS får ta och sluta med de här rea priserna..

Hmm, jag begriper inte riktigt den där.
Söker på ORD, IAD och EWR men hittar ingenting. Dvs helt blankt hela våren. Borde jag inte få upp träffar på vanliga resor iaf? Dvs platser där det inte finns något till VIP-pris?

Hmm, jag begriper inte riktigt den där.
Söker på ORD, IAD och EWR men hittar ingenting. Dvs helt blankt hela våren. Borde jag inte få upp träffar på vanliga resor iaf? Dvs platser där det inte finns något till VIP-pris?
Glöm inte att sista utresedatum för detta erbjudande är 2016-MAR-13 och hemresan måste vara klar senast 2016-MAR-19 för long haul linjer.

Screenshot20150919_01.png

Hur kommer dig sig att man inte kan välja Lissabon och Bangkok som destination i den här kampanjen? Är det så enkelt att de är exkluderade från kampanjen?

Hur kommer dig sig att man inte kan välja Lissabon och Bangkok som destination i den här kampanjen? Är det så enkelt att de är exkluderade från kampanjen?
Flyger SAS till Lissabon och Bangkok med egna flygplan?

Med tanke på att denna fare tillåter endast SAS opererade flygningar (inkl. Jettime, Cimber etc) så tror jag inte att Bangkok fungerar som destination.
Osäker om SAS flyger till Lissabon eller inte.

Flyger SAS till Lissabon och Bangkok med egna flygplan?

Med tanke på att denna fare tillåter endast SAS opererade flygningar (inkl. Jettime, Cimber etc) så tror jag inte att Bangkok fungerar som destination.
Osäker om SAS flyger till Lissabon eller inte.
Du har helt rätt som vanligt :) LH till Lissabon och Thai till Bangkok.Tack för snabbt svar!

Toppen