Bryant
Medlem
Ska du hänga på mig eller?![]()
Ha Ha. Jag har bara bokat en to-fre. Du är väl där varje helg?

Ska du hänga på mig eller?![]()
Glöm inte att sista utresedatum för detta erbjudande är 2016-MAR-13 och hemresan måste vara klar senast 2016-MAR-19 för long haul linjer.Hmm, jag begriper inte riktigt den där.
Söker på ORD, IAD och EWR men hittar ingenting. Dvs helt blankt hela våren. Borde jag inte få upp träffar på vanliga resor iaf? Dvs platser där det inte finns något till VIP-pris?
Flyger SAS till Lissabon och Bangkok med egna flygplan?Hur kommer dig sig att man inte kan välja Lissabon och Bangkok som destination i den här kampanjen? Är det så enkelt att de är exkluderade från kampanjen?
Du har helt rätt som vanligtFlyger SAS till Lissabon och Bangkok med egna flygplan?
Med tanke på att denna fare tillåter endast SAS opererade flygningar (inkl. Jettime, Cimber etc) så tror jag inte att Bangkok fungerar som destination.
Osäker om SAS flyger till Lissabon eller inte.
Glöm inte att sista utresedatum för detta erbjudande är 2016-MAR-13 och hemresan måste vara klar senast 2016-MAR-19 för long haul linjer.
Visa bifogad bild 41482
Dito i februari för 3034:-.Bokade just HKG t&r en helg i nov för 2900 kr. Galet billigt för 11500 EB.