Senaste nytt

SAS Friends & Family vår 2015

Av någon anledning missminde jag fel datum (2015-MAY-04). Jag ber om ursäkt.
Det ska vara giltig fram till 2015-MAY-05 och då bör gälla ända till 23:59 svensk tid.

Ja alltid svårt de där. Till 5e Maj innebär i mitt huvud 2359 den 4e
Men däremot till och med 5e maj innebär 2359 den 5e maj :)

Fantastisk kampanj detta, om man vill åka till någon avlägsen SAS-destination. Stockholm-HK-priset kan nog dessutom vara ett superalternativ för den som vill komma både extremt snabbt och extremt billigt till Australien.
Fast som någon/några har skrivit redan, det är allmänt extremt låga priser på longhaul de senaste månaderna, troligen tack vare oljepriskriget.

Jag kan bekräfta att jag har lyckats att kombinera Refunder.se med denna kampanj.
Det fungerade på SR Iron (Google Chrome).

Screenshot20150505_07.png

1. Gå till kampanjsidan och kopiera URL.
  2. Gå till Refunder.se och logga in.
  3. Sök "SAS" i sökrutan på Refunder.se och klicka på "Gå till SAS".
  4. Du kommer till SAS webbsida.
  5. Klistra in URL av kampanjlänken till adressfältet, sedan trycka på Enter.
  6. Börja med bokning.

OBS glöm inte att stänga av alla Adblocker eller liknande tjänst innan du går till Refunder.se.

Blev ytterligare en bokning idag, är 4 "gubbar" från jobbet som åker till Tokyo i början av februari, får se om man kan sälja in OT på dessa herrar, annars så blir det att sitta av tiden i Eco.

I sista sekund blev det en resa till Hong Kong med hela familljen. En fundering bara, om jag använder OT och blir uppgraderad till C får jag då poäng som en fullt betalande business eller business saver?

I sista sekund blev det en resa till Hong Kong med hela familljen. En fundering bara, om jag använder OT och blir uppgraderad till C får jag då poäng som en fullt betalande business eller business saver?
Troligtvis en business saver, men det har rapporterats att man kan få lite olika klasser på sin uppgradera biljett.

Mkt bra deal. Sommarsemestern 45% av kostnaden som jag hade tänkt boka dagen innan dealen dök upp (CPH-FCO-ARN-LHR-CPH) och besök i Genève till 30% av normalt pris.
Tack!

Toppen