Senaste nytt

SAS Friends & Family vår 2015

Även jag följde med strömmen...
Har tidigare tittat på TK till HKG samma period för ca 3700:- men EB-poängen fällde avgörandet (även om IST-loungen är liiiiiiite trevligare än ARN...)
Vinterns traditionella SE Asia resa kommer nästa år att utgå från HKG.
GOT-ARN-HKG 8 Jan
HKG-ARN-GOT 22 Feb

... och däääär slutade kampanjen. kan inte längre logga in med lösenordet :( fick tekniskt fel när jag skulle boka en resa och nu funkar inte lösenordet längre. :(

... och däääär slutade kampanjen. kan inte längre logga in med lösenordet :( fick tekniskt fel när jag skulle boka en resa och nu funkar inte lösenordet längre. :(
Det fick jag för någon timme sedan också - sedan kom det igång igen.

Jag har slängt in några bokningar till ikväll! Har försökt bena ut sommarens jobbschema och några weekends.

Sidan är seeg som sirap... Försöker boka sommarsemestern nu

Och kanske någon spontanresa till :/

Edit: Nu kom den igång igen, två till Venedig för 3440 i augusti är ett bra pris, så kan man prova tågen i Italien också, verkar vara billigt med €29 till Rom.

Crap... Blev totalt tre resor till Hong Kong men en kommer garanterat att bokas av eftersom det blev två i februari.

Last edited:
Tur att man har så bra koll på sig själv. Eller något. Hade inte alls planerat att åka till SanFrancisco i november... Men jag råkade nämna rabatten för en kompis som bor i närheten, och så var det kört. Då är det bara att hålla tummarna för lite optiontown.

Toppen