Senaste nytt

SAS Friends & Family, boka senast 6 September 2020

GOTBound

Medlem
Nu är F&F resa nr.2 bokad, det blir ytterligare en weekend för mig och Mrs. GOTBound, men nu redan i oktober. Warszawa blir destination med följande routing; GOT-ARN-CPH-WAW och WAW-CPH-GOT i PLUS.

Ev. kan avgången ARN-CPH ändras då jag fått tips av @011430121 i en annan tråd att detta flyg nog kommer ställas in.
 

011430121

Medlem
Blev även en bokning till Gdansk i mitten av oktober ut via CPH och OSL på hemvägen till ARN 2200kr gick biljetten på
Det gäller att passa på och resa, vem vet om Europa stänger ner igen!
Tur att F&F stänger vid midnatt.
 

GOTBound

Medlem
Nu är F&F resa nr.2 bokad, det blir ytterligare en weekend för mig och Mrs. GOTBound, men nu redan i oktober. Warszawa blir destination med följande routing; GOT-ARN-CPH-WAW och WAW-CPH-GOT i PLUS.

Ev. kan avgången ARN-CPH ändras då jag fått tips av @011430121 i en annan tråd att detta flyg nog kommer ställas in.
Glömde skriva ut priset, då det kan vara intressant; 3 016kr/ person.
 

FilipJ

Medlem
Någon som har tips på destination att eventuellt boka som reservplan för bröllopsresa i april-maj 2021? Ifall Asien inte öppnar som önskat.
 
Får inte länk och lösenord att fungera
Någon som kan skicka
Tack

Kan tipsa om att ta bort "autenticate/" från den F&F-länk som togs upp tidigare i tråden om det inte händer något när ni matat in (rätt) lösen och klickar OK. Dvs använd denna URL istället: Friends & Family | SAS

En liten påminnelse, denna tråd är inte till för att fråga efter lösenordet till denna kampanj då det inte får publiceras på detta forum öppet.
Senast det begav sig fick vi då en tråd som innehöll 100 inlägg där folk bad om PM vilket förstörde tråden.

Till er som inte har fått lösenordet så finns den på flertalet sociala medier där sas personal publicerat den. Går även att googla fram, samt att det finns en hel del ledtrådar här i tråden.
Vänligen respektera detta.

/Moderator
 
Toppen