Dags att kavla upp ärmarna!
Fortfarande ganska färsk på det här, men jag har en känsla att det kommer att ta fart!
Har du några tips på hur jag ska tänka kring MR? Gärna inom denna kampanj.
Dags att kavla upp ärmarna!
En "ren" MR har ju som enda syfte att samla poäng och/eller segment. Då är det antal intjänade poäng dividerat med totalkostnad för utflykten som är det mest centrala.Har du några tips på hur jag ska tänka kring MR?
En "ren" MR har ju som enda syfte att samla poäng och/eller segment. Då är det antal intjänade poäng dividerat med totalkostnad för utflykten som är det mest centrala.
Har man ont om tid så kan det också vara en parameter, då kan det vara trevligt att kunna knalla ut i gaten, sätta sig och vänta en stund för att sedan boarda samma plan tillbaka igen.. Dock gäller det att vara säker på att det blir samma kärra hem igen, utifall att det blir försenad ankomst på destinationen. Dessutom vill det till att man får parkeringsplats vid jetbrygga (inte bussgate) samt att flygplatsen inte leder ut ankommande separerat från avresande.
Någon som har tips på destination att eventuellt boka som reservplan för bröllopsresa i april-maj 2021? Ifall Asien inte öppnar som önskat.
Tänkte precis samma sak, och är också inbokad till Miami i mars.Blev en t/r i Plus till Miami i mars. Jag vill tro att världen har börjat öppna upp till dess.
5250 poäng för 4000 kr är den bästa resan i poäng jag har hittat i denna kampanj. Men annars hittar jag också en hel del kring 4500 poäng för ca 2500 kr. (Från ARN)
GOT-ARN-CPH-GDN T&R 2900kr i PLUS och 7500p.
Ingen aning hur 2021 blir och ska man hinna flyga ett Diamond är det lika bra att slå till på en MR redan nu.