Senaste nytt

SAS Friends & Family, boka senast 30 september 2019

Erik M

Medlem
Jag har länk och lösenord men det jobbiga är att hitta bra priser. NoN var billigare på biljetter jag tittade på inrikes (på avgångar där F&F ändå var billigare är ordinarie).

Nån som har tips på ordentligt nedsatta biljetter i Business?
 

mha321

Medlem
Jag har länk och lösenord men det jobbiga är att hitta bra priser. NoN var billigare på biljetter jag tittade på inrikes (på avgångar där F&F ändå var billigare är ordinarie).

Nån som har tips på ordentligt nedsatta biljetter i Business?
Business inför väl inte I F&F, så det lär bli svårt.
 

Johans00

Medlem
Har SAS ändrat så att man inte kan välja plats gratis åt sin medresenär på Friends and Family?!?
sasplats.png
 

Kris

Medlem
Med lite is i magen blev det en F&F-bokning nu när sas mastercard dubbla poäng kickade in i morse. Sparade 1.5k på en planerad Berlintur. Inget högvilt förvisso, så det var kanske inte så stor risk att vänta några dagar. Katching! Blir att leta vidare idag för att se om det finns några guldklimpar.
 

Zissou

Medlem
Kollade på Hongkong i plus och hittade priser på ca 6800kr t/r från Stockholm. Någon som har koll på vad det historiskt sett brukar kosta?

Tycker personligen att detta pris låter prisvärt

Det är ett bra pris, låg på samma nivåer senaste F&F. Jag betalade 7444 kr då men vet att det fanns ca 500 kr billigare med andra datum.
 
Toppen