Senaste nytt

SAS Friends & Family | Boka senast 2017-NOV-06 (res mellan 2017-DEC-01 och 2018-APR-30)

Sebbeh

Medlem
Blir säkert en t/r till riksgränsen för lite skidåkning i vår.
Synd att man int kunde boka till senare. Skulle behöva flyg till chigago i juni. Skulle ha varit skönt med plus på den.
Men utan att ha varit med allt för länge så verkar dessa kampanjer överlappa varandra? Förutom då kanske för jul och dylikt.
 

Maja

Medlem
Blir säkert en t/r till riksgränsen för lite skidåkning i vår.
Synd att man int kunde boka till senare. Skulle behöva flyg till chigago i juni. Skulle ha varit skönt med plus på den.
Men utan att ha varit med allt för länge så verkar dessa kampanjer överlappa varandra? Förutom då kanske för jul och dylikt.
Letar också till sommaren, men det verkar tyvärr inte som om sommarmånaderna är med i denna typ av kampanj. :(
 

Erik M

Medlem
Lösenord som det INTE är:
gotogate
ff2017
wearetravelers
sasfriends

...

Men man ska kanske inte "hacka" alldeles för mycket på den.

:D
 

jerixon

Medlem
Här ska nog bokas in lite USA resor tror jag minsann :)
Har inget bokat i vår så en långhelg i LA och en i NYC kan det absolut bli.
Flyger så lite SAS just nu så behöver något för att jobba in lite status.
 

ESSA

Medlem
Nej så trist.

Fick hjälp att få min dator till sjukhussängen då jag inte lyckades boka med hjälp av paddan igår kväll.
En klen tröst är väl att tro att nu när lösenordet inte funkar så kan inte resor bokas, iaf inte av oss... ;-)
Bara vara på hugget när nytt lösenord dyker upp.

Sen skulle jag också använda datorn till att beställa hem en "dramaten". Då har den hunnit sålt slut.

Jag är glad över att jag listade ut hur jag konfigurerade en surf-zon från min nya Huawei! Alltid något.

Ni som har mitt mobilnummer får väldigt gärna dra iväg ett sms när det lossnat här.
 
Toppen