2 dagars? Långsemester alltsåTack för klargörande!
Steg 2 blir att hitta lämplig polare som tycker det låter rimligt att åka en 2 dagars till LA (och kanske övertala hemmachefen)
Bara klicka på texten "SAS VIP Plus" i prissammanställning på höger sida. Då kan du läsa detaljerad biljettvillkor, om du är osäker.Så VIP PLUS inom EU är fullt återbetalningsbar, precis som en vanlig plusbiljett? Står i första inlägget men ville bara försäkra mig om att det är så, inkl. skatter och allt?
Som enkelbiljett från Berlin finns det pris men inte som T/R från Stockholm av någon anledning.Hittar bara utresor till Berlin i December, inge hemresor
Någon som förstår sig på varför?
![]()
Hittar bara utresor till Berlin i December, inge hemresor
Någon som förstår sig på varför?
![]()
Verkar inte finnas något på returresan i december om man tittar på Stockholm-Europa tur och returSom enkelbiljett från Berlin finns det pris men inte som T/R från Stockholm av någon anledning.
Nej, SAS VIP Go & SAS VIP Plus är ej publicerade priser för allmänheten.Är fare basis-koderna som @Dr. Miles postade i huvudinlägget sökbara på t.ex. expert flyer eller ITA matrix? Jag frågar eftersom jag har kollat men lyckas inte hitta någonting. Men kanske är jag som gör någonting fel?
Däremot kan du söka platstillgång av V/T klass eller A klass när du vill kolla tillgänglighet av SAS VIP Go / SAS VIP Plus.