Gäller bara biljetter som är tillgängliga för allmänheten vilket inte Friends & Family är eftersom du behöver ett lösenord.Är det något jag missat? varför skulle inte 261/2004 gälla för bokningar med friends & family priser?
Gäller bara biljetter som är tillgängliga för allmänheten vilket inte Friends & Family är eftersom du behöver ett lösenord.Är det något jag missat? varför skulle inte 261/2004 gälla för bokningar med friends & family priser?
Det tror jag inte, jag tror nog SAS kan hävda att biljetterna inte varit tillgängliga för allmänheten.Nej det är inget du missat. Det där är helt felaktigt.
Det tror jag inte, jag tror nog SAS kan hävda att biljetterna inte varit tillgängliga för allmänheten.
Jag tror inte priserna sjunker alls. De priser vi ser nu är de som gäller.Ok. Snabb fråga. Det verkar ju som om man kommer åt VIP-priserna redan nu med hjälp av ovan länk. Det set ut som om priserna är snarlika eller tom något högre än SAS helgkampanj. Exempelvis till New York. Tror ni att när kampanjen drar igång officiellt på måndag att priserna kommer sjunka då eller kommer de vara samma som är redan nu? New York ligger på ca 3000 t&r både VIP och kampanj. Vad brukar New York ligga på för Family & Friends?
Tack
SAS anställdas vänner och familj, och särskilt alla facebookvänner, är allmänheten.
Jag tror inte priserna sjunker alls. De priser vi ser nu är de som gäller.
Men då skulle ju inte bonusresor täckas heller, där måste man ju vara medlem i en "klubb", och dessutom ha tillgång till en speciell valuta (poäng) som inte är fritt tillgänglig. Ändå så har i alla fall jag fått ersättning enl. 261/2004 på bonusresor.Gäller bara biljetter som är tillgängliga för allmänheten vilket inte Friends & Family är eftersom du behöver ett lösenord.