Du har ATL i business också för 18000 i november men det verkar mer vara ej kampanjpris utan normalt.Tycker PLUS biljetter till USA verkligen är förmånliga.
ARN-ORD tur och retur i början av februari via CPH pris 7300 SEK ger ger över 11000 status EB poäng
Vill man sitta/sova lite längre fram i maskinen 23000 SEK som ger 17000 status EB poäng
Varför skulle de inte fortsätta med det?Roligt det kom en ny F&F (sista innan Skyteam). Trodde det inte skulle komma fler! Hoppas dom kan fortsätta med F&F även framöver då det enligt mig är den enda kampanjen som brukar ha vettiga priser.
Är det något som får dig att tro att de skulle sluta med detta för att de byter allians?Roligt det kom en ny F&F (sista innan Skyteam). Trodde det inte skulle komma fler! Hoppas dom kan fortsätta med F&F även framöver då det enligt mig är den enda kampanjen som brukar ha vettiga priser.
Det kom ett mail till oss aktie ägare att man skulle sluta med det till aktieägarna, så jag drog slutsatsen att det vsr slut med F&F dåÄr det något som får dig att tro att de skulle sluta med detta för att de byter allians?