Senaste nytt

SAS Friends and Family, boka senast 25 Juni 2024

Tackar och bockar SAS.
Blev 4 stycken T/R till hösten för ganska rimliga summor. Kommer få uppleva LHR T2 både strax före och strax efter bytet till SkyTeam. Ska bli spännande att se hur detta hanteras. FastTrack, lounge, etc på T2, hur blir det mån tro?

Det kom ett mail till oss aktie ägare att man skulle sluta med det till aktieägarna, så jag drog slutsatsen att det vsr slut med F&F då
Fast F&F gäller inte bara aktieägare. Nu senast fick Gold & Diamond samma erbjudande. Du menar att de bara kommer sluta med detta till aktieägare, vilket är rätt logiskt med tanke på att alla aktier kommer lösas in och bli värdelösa.

Fast F&F gäller inte bara aktieägare. Nu senast fick Gold & Diamond samma erbjudande. Du menar att de bara kommer sluta med detta till aktieägare, vilket är rätt logiskt med tanke på att alla aktier kommer lösas in och bli värdelösa.
Tja vi får se vad som händer med aktierna, jag vet vad sas säger, men sas har sagt så mycket genom åren som kanske inte stämmer. Är det inte 20 år dom har sagt att dom ska gå med vinst och vi vet ju hur det går.

Och tidigare har det varit F&F till Diamond, (eller till EBD först i alla fall) Och det kommer bli svårt för mig att hålla både EBD och senator framöver

Tja vi får se vad som händer med aktierna, jag vet vad sas säger, men sas har sagt så mycket genom åren som kanske inte stämmer. Är det inte 20 år dom har sagt att dom ska gå med vinst och vi vet ju hur det går.

Och tidigare har det varit F&F till Diamond, (eller till EBD först i alla fall) Och det kommer bli svårt för mig att hålla både EBD och senator framöver
Jag tror uttalanden om ägandeposter från ett bolag under Chapter 11 kan tas på allvar. SAS leds inte av Elon ”Market Manipulation” Musk.

Ok, då är jag med. Din oro för att det var den sista F&F gällde för din egen del och inte generellt.

Ok, då är jag med. Din oro för att det var den sista F&F gällde för din egen del och inte generellt.
Nja som jag tolkade det i vad som skrevs och hur det skrevs så skulle det vara slut med F&F.
Men jag kan ha fel eller tolkat det fel. Den som lever får väl se.

Toppen