Senaste nytt

SAS Friends and Family, boka senast 25 Juni 2024

Kanske en dum fråga, men kan jag se vilka priser som är nedsatt iom kampanjen? Inte fått detta innan, ser ingen markering direkt eller måste man sitta och jämföra?

Men det är väl inte Light-biljetter, så om man har Star Alliance guldkort får man en gratis incheckad väska (till september 2024) genom status, eller?
Jo, det är light biljetter, åtminstone det jag bokade var light där enbart handbagage ingår.
1718786672171.png

Kanske en dum fråga, men kan jag se vilka priser som är nedsatt iom kampanjen? Inte fått detta innan, ser ingen markering direkt eller måste man sitta och jämföra?
Ingen dum fråga, tidigare är jag ganska säker på att det vara markerat eller om det var biljettypen som visade att man ”prickat rätt”.

Precis. Dom som var F&F hade ett annat namn i tidigare kampanjer, nu kan man inte se de mer än att det är ovanligt billigt på vissa flyg. Dock tycker jag den strular om man klickat runt lite så jag har fått stänga browsern, öppna den igen och då har det varit lägre priser igen. Även Visa endast direktflyg i kalendervyn funkar inte för mig utan jag får upp 500 kr någonstans och sen går in på resan och då är det priset på 500 kr med mellanlandningar

Jag kollar på en enkel Landvetter-Kastrup i början på November, priset är nu 200kr högre med denna kampanj än det var igår....

Toppen