Vad har jag missat?Sir Lemon skrev:Synd att inte Berglund är kvar här längre ….Klicka för att utvidga...
Vad har jag missat?Sir Lemon skrev:Synd att inte Berglund är kvar här längre ….Klicka för att utvidga...
Sorry. Alf menade jag…Delayed skrev:Vad har jag missat?Klicka för att utvidga...
Då är jag med.Sir Lemon skrev:Sorry. Alf menade jag…Klicka för att utvidga...
Tomas E skrev:strävar SAS efter att omvandla cirka 20 miljarder SEK i form av skuld och hybridobligationer till aktiekapitalKlicka för att utvidga...
Tomas E skrev:SAS avser att konvertera cirka 20 miljarder SEK av befintliga skulder och hybridobligationer till aktiekapital, varav en majoritet rör balansräkningen (statliga hybridobligationer, hybridobligationer,leasingskulder, förlagslån och kreditfaciliteterfrån stateroch banker) samtunderhållskontrakt och andra kontraktsförpliktelser som utförs."Klicka för att utvidga...
Tomas E skrev:Den förväntade konverteringen av skuld till aktiekapital och det nya eget kapitalet, som är en del av SAS FORWARD, kommer att innebära en betydande utspädning för befintliga aktieägare."Klicka för att utvidga...
Comback som ägare?plover skrev:Vi får väl se, inget konstigt att lägga den utanför öppningstid, det är faktiskt ett krav enligt börsreglerna, Comeback för staten som ägare kanske tillsammans med någon norrman ?Klicka för att utvidga...
Tvärtom…plover skrev:Vi får väl se, inget konstigt att lägga den utanför öppningstid, det är faktiskt ett krav enligt börsreglerna, Comeback för staten som ägare kanske tillsammans med någon norrman ?Klicka för att utvidga...
varva77 skrev:Tvärtom…”Staten drar ner sitt ägande i SAS och tillför inget nytt kapital, säger näringsminister Karl-Petter Thorwaldsson. ”Klicka för att utvidga...