Och inte soya protein......hco skrev:!!! Hoppas det innebär mer protein.Klicka för att utvidga...
Och inte soya protein......hco skrev:!!! Hoppas det innebär mer protein.Klicka för att utvidga...
Jannes skrev:Mer CO2 komp eller miljöbränsle tankat om man flyger som EB? Gissar bara men skulle gärna höra mer om den punkten.Klicka för att utvidga...
Det betyder att tills vidare gäller ”go for Diamond”, men det är inte säkert att det blir nåt LTG i slutändan ändå.henke12 skrev:Må hända att min norska är lite rostig.Vad tror ni detta betyder?Förste året = 2024Dvs inte under 2024, men det _kommer_ att komma senare?Klicka för att utvidga...
Jag hade en diskussion med någon på diamond eventet om BIO biljetter, hon var lite nyfiken på om jag köpte BIO biljetter främst av miljöskäl eller pga av nuvarande kampanj och jag svarade att jag gillar ju poäng, såatte....Fredrik skrev:En ren slump förstås men hos Flying Blue kan man tjäna XP som räknas mot status om man köper klimatkompensation.Klicka för att utvidga...
Nikje skrev:De klarte forsnakke seg om at LH hadde et bud som var for lavtKlicka för att utvidga...
Johan Gott skrev:IntressantKlicka för att utvidga...
Jag tolkar som "De lyckades försäga sig om att".Ville Fly Småland skrev:Här felar min idiomatiska norska mig. Betyder det här att de försade sig (Svensk ordbok: "ofrivilligt säga något som man inte borde ha sagt") om att Lufthansa hade lämnat ett för lågt bud, eller att de klarade sig från att säga det (och alltsåintesade det)?Klicka för att utvidga...
Enkla svaret är nej.Travelergbg skrev:En fråga behöver aktieägarna godkänna det som ska hända? Med tanke på att allt kommer bli värd noll?Klicka för att utvidga...
Exakt, lätt att säga att något är den sämsta lösningen utan att ge exempel på vad som hade varit en bättre lösning.Johan F skrev:Sen framgår det inte av artikeln vad Mats tycker man skulle gjort istället vilket jag tycker är en miss även om jag misstänker att han anser att SAS skulle stannat kvar inom *AKlicka för att utvidga...
Johan F skrev:Tidigare SAS chefen Mats J uttalar sig kritiskt i DI över att SAS går över till SkyTeam, samt är inte heller imponerad av AF och KLM. Sen framgår det inte av artikeln vad Mats tycker man skulle gjort istället vilket jag tycker är en miss även om jag misstänker att han anser att SAS skulle stannat kvar inom *ATidigare SAS-chefen sågar nya poängalliansenTidigare SAS-chefen Mats Jansson sågar SAS beslut att gå in i poängalliansen Skyteam.”Den absolut sämsta lösningen för SAS”, säger han till norska tidningen Dagens Næringsliv.www.di.seKlicka för att utvidga...
Jag gillar honom men här är han bara bitter (iaf av det vi kan läsa oss till).Hachans skrev:Man skulle kunna fortsätta driva bolaget som vanligt tills det försvinner helt.Sen har jag aldrig hört om någon seriös aktör refererar till Skyteam som Scary Team. Det brukar mest vara fanatiker som gör det. Det är nästan som att han fått sina talking points från typ Chatflights eller nåt.Och så direkta felaktigheter som att Air Europa är ett lågprisbolag.De har en intra-EU business class som SAS borde bli avundsjuka på.Så det låter mest bittert tycker jag. Och en föredetting som förpassats till historien.Klicka för att utvidga...
Sir Lemon skrev:Jag gillar honom men här är han bara bitter (iaf av det vi kan läsa oss till).Klicka för att utvidga...
Ju längre tiden går efter vi fick beskedet, desto mer hoppfull känner jag mig!Johan F skrev:Tidigare SAS chefen Mats J uttalar sig kritiskt i DI över att SAS går över till SkyTeam, samt är inte heller imponerad av AF och KLM. Sen framgår det inte av artikeln vad Mats tycker man skulle gjort istället vilket jag tycker är en miss även om jag misstänker att han anser att SAS skulle stannat kvar inom *ATidigare SAS-chefen sågar nya poängalliansenTidigare SAS-chefen Mats Jansson sågar SAS beslut att gå in i poängalliansen Skyteam.”Den absolut sämsta lösningen för SAS”, säger han till norska tidningen Dagens Næringsliv.www.di.seKlicka för att utvidga...
intuition skrev:Även om allians X skulle vara bättre för sas, var det väl bästa bud som gällde?Ledningen kunde knappast valt att tacka nej till detta budet bara för att alliansen var fel.Så de t låter lite populistiskt att kritisera allians-valet så här från sidlinjen, när ledningen knappast kunnat välja och vraka och plocka varje enskild bit som de gillade bäst från något smörgåsbordKlicka för att utvidga...