Senaste nytt

SAS flighter på en månad

Flood

Medlem
14 segment med SAS i oktober är rekordet, men då var det bonus challengen som drog upp det aningens med fyra extra t/r GOT-ARN. :)

Varierar rätt mycket över året annars beroende på jobb och semestrar, totalt 50-60 segment per år med lite blandade bolag. Som Göteborgare flyger man ju sällan direkt någonstans...
 

Lindberg

Medlem
14 är mitt rekord. Majoriteten av flighterna var tyvärr förlagda inom oljenationen i väst samt under den mörka epoken då som inrikes i Norge gav noll och inget, så något mer än fin utsikt och ett gäng koppar kaffe kunde jag inte tillgodoräkna mig.
 

David

Medlem
Endast flugit helgens flygningar med SAS denna månad. Med 4 flygningar ligger jag dock över snittet då jag räknar med att det blir 23 flygningar med SAS i år.
 

JOSV35

Medlem
Jätterolig statistik för oss "resenördar" Jag kunde inte låta bli att titta över min egen lista och kunde konstatera att jag taktar på allt mellan 15-26 SAS avgångar per månad, över 2012-2013. Rekordet (26) kom i Mars i år. Planeringen för November ligger på 24 avgångar. Mvh, // Jonas
 
Toppen