Senaste nytt

SAS flighter på en månad

14 segment med SAS i oktober är rekordet, men då var det bonus challengen som drog upp det aningens med fyra extra t/r GOT-ARN. :)

Varierar rätt mycket över året annars beroende på jobb och semestrar, totalt 50-60 segment per år med lite blandade bolag. Som Göteborgare flyger man ju sällan direkt någonstans...

14 är mitt rekord. Majoriteten av flighterna var tyvärr förlagda inom oljenationen i väst samt under den mörka epoken då som inrikes i Norge gav noll och inget, så något mer än fin utsikt och ett gäng koppar kaffe kunde jag inte tillgodoräkna mig.

Endast flugit helgens flygningar med SAS denna månad. Med 4 flygningar ligger jag dock över snittet då jag räknar med att det blir 23 flygningar med SAS i år.

Jätterolig statistik för oss "resenördar" Jag kunde inte låta bli att titta över min egen lista och kunde konstatera att jag taktar på allt mellan 15-26 SAS avgångar per månad, över 2012-2013. Rekordet (26) kom i Mars i år. Planeringen för November ligger på 24 avgångar. Mvh, // Jonas

Toppen