Senaste nytt

SAS Fast Track på Landvetter Utrikes (GOT)

Jag såg de raderna men guldmedlem hos partner trodde jag inte handlade om Eurobonus. De kan ju inte skriva om sig själva i tredje person...

Tjena.

Reser ARN-GOT-LHR idag med "endast" 35 min transfertid på GOT.
Måste jag gå ut (ner för rullbandet) och bort till andra terminalen och genom security igen?
Är detta tillräckligt med tid vart jag fundersam nu i semestertider....

Tjena.

Reser ARN-GOT-LHR idag med "endast" 35 min transfertid på GOT.
Måste jag gå ut (ner för rullbandet) och bort till andra terminalen och genom security igen?
Är detta tillräckligt med tid vart jag fundersam nu i semestertider....

Numera slipper du det. Du smiter bara rätt bort till passkontrollen.

Edit: Trodde att du var ute och reste NotRyan :mad:

;)

"Lämna företräde åt passagerare till höger"... jo, tjena.. man fick klämma sig in ordentligt för att komma igenom.. varför har SAS ingen egen fil som på CPH?

"Lämna företräde åt passagerare till höger"... jo, tjena.. man fick klämma sig in ordentligt för att komma igenom.. varför har SAS ingen egen fil som på CPH?

Så mycket folk är det väl inte att det behövs? Det är bara gå rakt ut och ställa sig framför ;)

OT-fråga, någon som vet om man kommer genom säkerhetskontrollen i utrikesdelen även om man flyger inrikes? Lite onödigt att runda halva flygplatsen på väg till loungen om det går att slippa. Förstår inte riktigt varför de har kvar båda, nu när bagdrop är i utrikesdelen och det är öppet genom hela airside...

OT-fråga, någon som vet om man kommer genom säkerhetskontrollen i utrikesdelen även om man flyger inrikes? Lite onödigt att runda halva flygplatsen på väg till loungen om det går att slippa. Förstår inte riktigt varför de har kvar båda, nu när bagdrop är i utrikesdelen och det är öppet genom hela airside...

Vet inte om det fungerar, prova gärna. Tror att anledningen till att den gamla är kvar är för att slippa stå att köa med alla turister när du skall flyga inrikes.

Toppen