Senaste nytt

SAS familjekonto

Kan någon vv och bekfräfta om Coop-poäng som görs om till EB tranfereras? Det jag kan läsa mig är att de skall göra det men blir alltid osäker med sånt här.

Coop poäng som överförs till EB landar på EB kontot omgående, dvs inom sekunder. Svarade det på din fråga?

Coop poäng som överförs till EB landar på EB kontot omgående, dvs inom sekunder. Svarade det på din fråga?
Tack för svaret men undrar när de väl hamnat på EB-kontot från Coop-kontot transfereras de då vidare till "huvudfamiljekontot"? Eller räknas sådan poäng liknande quizpoängen, dvs att de inte transfereras till "huvudkontot"?

Kanske uttrycker mig oklart men hoppas att det är tillräckligt, gör ett nytt försök annars :)

Jag vet inte svaret på din fråga, det kan säkert någon annan bekräfta. Men jag blir nyfiken på varför du inte för över till ditt eget konto direkt? Finns det någon fördel med att först låta poängen studsa via ett annat konto?

De förs över nästa månadbrytpunkt tror att det är den 8:e. Har gjort så för att få tillräckligt med poäng för att kunna utnyttja småslattar på barnens konto till något vettigt. Ej utnyttjade poäng, av de överförda från Coop, fördes då snällt över nästa månad tull huvudkontot.

Toppen