Senaste nytt

SAS familjekonto

Tidigare idag hade de inte gjorts någon överföring, men dom verkar ha stora problem med sina system.
Möts utav ett meddelande om överbelastning när man försöker logga på saseurobonus.se

Har haft lite problem med familjekontot, la till mina föräldrar som givare till mig, och fick bekräftelse för båda två. Fick bara poängen från min mor, medan poängen från min far ligger kvar på hans konto? Om jag lägger till honom som givare igen, kommer poängen då att föras över nästa period eller är det bara poäng som tjänats efter registreringsdatum som förs över? Tycker det är märkligt att inte poängen fördes över automatiskt då jag fick en bekräftelse på att han var givare?

Har haft lite problem med familjekontot, la till mina föräldrar som givare till mig, och fick bekräftelse för båda två. Fick bara poängen från min mor, medan poängen från min far ligger kvar på hans konto? Om jag lägger till honom som givare igen, kommer poängen då att föras över nästa period eller är det bara poäng som tjänats efter registreringsdatum som förs över? Tycker det är märkligt att inte poängen fördes över automatiskt då jag fick en bekräftelse på att han var givare?
Det är bara poäng som tjänats efter registreringsdatumet som överförs ja, men om din far redan finns registrerad som givare och poäng som intjänats efter att han anslöts inte överförs tycker jag du ska höra av dig till kundtjänsten istället för att försöka omregistrera honom som givare.

Jag har ju inte förstått varför man ska skaffa detta men börjar att tänka om..:)

Jag har läst men inte förstått så därav denna fråga. Är det så att om jag lägger till min sambos konto så fortsätter hon att klättra mot guldet men får inga poäng? Hon blir guld i december och det vore tråkigt om det inte uppnås pga att vi skaffar ett familjekonto.

Korrekt.

Återigen, status baseras på INTJÄNING och har inget med saldo att göra. Din sambo skulle fortfarande TJÄNA poäng, men de överförs direkt till ditt konto.

Bugg eller ny feature vet jag inte men denna månad fördes ALLA poäng hos fru och barn över till mig. Alltså även poängen innan vi signade upp oss på familjekontot. Tackar tackar, hoppas de inte backas...

Bugg eller ny feature vet jag inte men denna månad fördes ALLA poäng hos fru och barn över till mig. Alltså även poängen innan vi signade upp oss på familjekontot. Tackar tackar, hoppas de inte backas...
Samma här, blev förvånad då jag läst att de 1500 man får efter att ha tittat på några videoklipp och svarat på några frågor som ny medlem inte skulle föras över.

Ingen överföring av gamla poäng här. Dock har de där frågesportspoängen även förts över tidigare.

Toppen