Hej allihop!
Skrev på SAS facebooksida och frågade varför de tagit bort, där sa de att kunderna hade önskat mousserande..
När jag ringde inflight service sa det att det var en besparingsfråga. Den mycket arrogante mannen sa att det känner väl du säkert ingen skillnad på. Det sa jag att jag visst gjorde. Då sa han att jag var den förste som klagat på detta!! Det kan väl ändå inte stämma? Uppmanar alla att ringa customer realations på sas.
Så dåligt av SAS att ha sådana arroganta personer på den avdelningen.
ARG!
Skrev på SAS facebooksida och frågade varför de tagit bort, där sa de att kunderna hade önskat mousserande..
När jag ringde inflight service sa det att det var en besparingsfråga. Den mycket arrogante mannen sa att det känner väl du säkert ingen skillnad på. Det sa jag att jag visst gjorde. Då sa han att jag var den förste som klagat på detta!! Det kan väl ändå inte stämma? Uppmanar alla att ringa customer realations på sas.
Så dåligt av SAS att ha sådana arroganta personer på den avdelningen.
ARG!