Senaste nytt

"SAS Första klass till LA - WOW!"

Om inte annat så har hon nu fått några "klick" även härifrån från folk som aldrig annars hade besökt hennes sida. När jag visar bilder på min senaste resa i Business class (eller Club World om vi ska vara noggranna) med British Airways så har jag flera vänner som "rättat" mig och sagt att det där är ju inte Business utan det är First Class

Det kan ju också vara så att hon helt enkelt inte förstår skillnaden mellan C och F. :)
Följde slentrianmässigt en annan blogg tidigare och hon fick en opup från M till C på SK med sin sambo. Hon skrev ingenting om själva upplevelsen eller så utan konstaterade rätt och slätt för sina läsare att hon fick en gratis uppgradering till förstaklass, med champagne och säten som man kunde ligga raklång i.
Vad jag vet används inte C i någon av de 5 punkterna jag nämnde, utan klasserna anges i klartext.

Kanske dags att släppa det och vandra vidare? Allt som kan sägas är väl redan sagt, och människan bloggar nog vidare på sitt sätt oavsett vad vi tycker. Mina 2c.

Jag var med på samma flight som den här bloggerskan och satt några rader framför. Jag vill inte säga att jag höll koll på damen i fråga i detalj, men det finns några direkta lögner i texten. För övrigt höll hon verkligen inne med sin entusiasm och såg ut som vilken frekvent business-resenär som helst.

Toppen