Bryant
Medlem
Roligt att hon fick en förstklassig upplevelse i nya SAS Business, själv har jag inte testat den än men ser fram emot den dagen (kanske på fredag om jag har tur). Jag kanske kan blogga om det jag med.
Vart bär det av?
Roligt att hon fick en förstklassig upplevelse i nya SAS Business, själv har jag inte testat den än men ser fram emot den dagen (kanske på fredag om jag har tur). Jag kanske kan blogga om det jag med.
Noterade det också, dock first i rubriken (som även hamnar i din länk).
There's a first time for everything!Själv undrar jag varför jag suttit och läst modebloggar idag![]()
Vad jag vet används inte C i någon av de 5 punkterna jag nämnde, utan klasserna anges i klartext.Det kan ju också vara så att hon helt enkelt inte förstår skillnaden mellan C och F.
Följde slentrianmässigt en annan blogg tidigare och hon fick en opup från M till C på SK med sin sambo. Hon skrev ingenting om själva upplevelsen eller så utan konstaterade rätt och slätt för sina läsare att hon fick en gratis uppgradering till förstaklass, med champagne och säten som man kunde ligga raklång i.
Vad jag såg använde hon inte F heller. Vad göra nu??Vad jag vet används inte C i någon av de 5 punkterna jag nämnde, utan klasserna anges i klartext.