Senaste nytt

SAS första A340 som får nya kabinen

Det beror på när du avser? Som det är nu är väl hälften av alla A340 uppgraderade så 50% chans stämmer väl relativt bra.
det är bättre chans än så, fyra är klara och den femte är i Zurich. Om man inte flyger på EWR eller ORD så är risken för LAN-maskinen väldigt liten. Med andra ord är chansen till ny kabin 4/6 på övriga linjer just nu.

Enda sättet att veta är att ta upp seatmap för just den avgången just den dagen.

Det gör man enklast med expertflyer, och det går utmärkt att göra med gratisversionen.

Jag har, i enlighet med ditt inlägg, registrerat mig på expertflyer, men förstår inte hur jag ser huruvida min flight jag bokat till CPH-SFO i sommar har nya eller gamla kabinen. Det är en A340-300, SK935, 3 aug 2016.

Är detta nya eller gamla kabinen, och hur ser ni i så fall det?

Seat.PNG

Detta blir första gången jag flyger business - jag har tidigare som mest flugit Plus ARN-NCE och det var inte alls någon trevlig upplevelse
Jag kan rekommendera att du ställer in dig på att det blir ungefär samma upplevelse nu. Då kommer du nämligen bli extremt positivt överraskad :)

Vet någon om plan som ännu ej har uppgraderats visas med gamla eller nya kabinlayouten för flighter efter planerad uppgradering? Hade nya kabinen på SK983 5/4 men det är nu gamla... Hoppas på att det eventuellt skulle kunna vara LN-RKG som skall vara klar 19/3 (enligt hemsidan).

Vet någon om plan som ännu ej har uppgraderats visas med gamla eller nya kabinlayouten för flighter efter planerad uppgradering? Hade nya kabinen på SK983 5/4 men det är nu gamla... Hoppas på att det eventuellt skulle kunna vara LN-RKG som skall vara klar 19/3 (enligt hemsidan).
De visas de med den nya konfigurationen men det är länge kvar tills 5/4 så finns fortfarande chans på ändringar i flygplansslingningen... :)

Vet någon hur det ser ut på nya linjen till Los Angeles? Åker tillbaka den 10 April i Plus och på enligt webbsidan finns det 5 rader

Toppen