Senaste nytt

SAS första A340 som får nya kabinen

Vad tror ni om Shanghai första mars ? hur många ska vara ombyggda då ?

Flyger du i business eller plus? I sådant fall borde du idag kunna se om det blir med den nya eller gamla kabinen? Bara att gå in på din bokning och välja sittplats under tillval.
Den nya plus kabinen har väl bara 4 rader i den nya kabinen? Och i business bara 4 stolar per rad. Givetvis är detta med reservation för eventuella flygplansbyten.

Flyger du i business eller plus? I sådant fall borde du idag kunna se om det blir med den nya eller gamla kabinen? Bara att gå in på din bokning och välja sittplats under tillval.
Den nya plus kabinen har väl bara 4 rader i den nya kabinen? Och i business bara 4 stolar per rad. Givetvis är detta med reservation för eventuella flygplansbyten.

Go vip billigast billiga eller vad den heter , men lagt in om uppgradering på OT

Håller tummarna på att du får uppgradering till business (antar att det är till business du lagt in om). Annars såg både plus och go riktigt trevliga ut också. Bra stolar med bra lutning. Sedan har ju underhållningssystemet avsevärt förbättrats med ett betydligt större filmutbud än tidigare. Ett tips bara, ladda ner filmer på din surfplatta. Filmerna kan vara lite utav en hit or miss. Jag hittade 3 filmer i utbudet jag tyckte var värt att titta på. Men smaken är som baken- delad.

Vi har redan konstaterat att OY-KBI har skickats iväg på uppgradering, men jag undrar just nu över LN-RKG. Jag har inte sett den i trafik på minst en vecka. Är det någon som vet något om denna? Kan det vara så att även den skickats iväg så att man arbetar med två parallellt? Eller är det andra anledningar till att den står still?

Vi har redan konstaterat att OY-KBI har skickats iväg på uppgradering, men jag undrar just nu över LN-RKG. Jag har inte sett den i trafik på minst en vecka. Är det någon som vet något om denna? Kan det vara så att även den skickats iväg så att man arbetar med två parallellt? Eller är det andra anledningar till att den står still?
LN-RKG är på Malta för C-check och är snart tillbaka igen. :)

Toppen