Senaste nytt

SAS första A340 som får nya kabinen

Seatguru kan du absolut inte lita på om du söker info om vilken kabinkonfiguration en viss flight har. Seatguru har väl inte ens fått in den nya kabinlayouten som en ny version av 340.
Enligt EF är SK996 på fredag en gammal kabin.

Seatguru kan du absolut inte lita på om du söker info om vilken kabinkonfiguration en viss flight har. Seatguru har väl inte ens fått in den nya kabinlayouten som en ny version av 340.
Enligt EF är SK996 på fredag en gammal kabin.
Okej tack, bra att jag inte förväntat mig något annat, kan bara bli positiva överaskninhar:)

Hej! Vet att detta är rätt plats att få svar på min fråga:
Vilken flygplansindivid flög SK983 CPH-NRT den 19/12? Flightradar visar tyvärr bara en vecka tillbaka i tiden.

Anledningen till min fråga är att jag försöker reda ut en soppa med inställt anslutningsflyg från ARN kombinerat med Optiontown-uppgradering till Business som blev Economy Extra (som inte ens var beställd via OT) på den långa sträckan ett dygn senare.

Det ursprungliga boardingkortet visar Class Y rad 22 på CPH-NRT 19/12 och det är det som är det märkliga då denna rad inte finns på SAS A340 vare sig i gamla eller nya kabinen?

Tack! Bra länk som jag sparar! OY-KBA har nya ju kabinen
Verkar omöjligt att hitta en seat map på nätet för den uppdaterade kabinen på SAS A340 men jag får väl bara anta att det har dykt upp en rad 22 i den.

Rad 22 finns i pluskabinen i den uppdaterade versionen.
I de ännu ej uppgraderade maskinerna, finns rad 22 bara på OY-KBM, och då i ekonomikabinen.

Toppen