pswe
Medlem
Sitt still och vänta, SAS lär förlänga för ytterligare några perioder.Jag har kvalificeringsperiod Oktober – September. Ligger på 28 000 baspoäng nu och inga flygningar. Har 2 år klara på LTG. Vad bör jag göra nu?
Sitt still och vänta, SAS lär förlänga för ytterligare några perioder.Jag har kvalificeringsperiod Oktober – September. Ligger på 28 000 baspoäng nu och inga flygningar. Har 2 år klara på LTG. Vad bör jag göra nu?
Finns väl 3 alternativ, vad du bör göra kan du bara själv besluta. Alla alternativen har för och nackdelar.Jag har kvalificeringsperiod Oktober – September. Ligger på 28 000 baspoäng nu och inga flygningar. Har 2 år klara på LTG. Vad bör jag göra nu?
Har inte riktigt hängt med på sistone men visst är det fortfarande sista augusti (eller var det juli?) som är senaste datumet för garanterad förlängning?
Har inte riktigt hängt med på sistone men visst är det fortfarande sista augusti (eller var det juli?) som är senaste datumet för garanterad förlängning?
Tror 31/8 är det senaste som SAS hittills kommunicerat ut till medlemmarna
Du kan köpa baspoäng givet att du är inom givet intervall till nästa nivå. Vanliga frågor & svar | SAS EuroBonus ShopNån som vet om/när det går att köpa baspoäng för extrapoäng eller pengar?