Senaste nytt

SAS "förenklar" för kunderna - byter namn på biljetter

Ny chef på marknadsavdelningen?

Även om jag känner mig som en bakåtsträvare, så känns det väl som Saver/Light/Flex var enkelt och bra.
Fixa istället så att man kan välja bort den irriterande Sas Go T-klass när man bokar.

Last edited:
Jag är redan förvirrad
emoji849.png
emoji1.png
Jag fick delta i en undersökning där SAS frågade om vad jag tycke om de där namnen och jag ratade dem rakt av. De måste varit några som gillade dem, eller så struntade de i undersökningen.

Haha kan vi få se SAS Business light, perfekt för interkontinentala mileage-runs med vändande plan :rolleyes:

Ja varför införa inte SAS Go Run class. Ingår: Run från T4 till F69, pulsvila gående till planet. Inget val av säte utan ståplats i bak. Maten run-out. Fika run out. Retur hem med vändande plan där man måste Run för att hinna med för det är buss från plan till terminalen och de redan börjat boardingen. Till sist får du run for your points med retroclaim.

Som dom kämpar för att få undvika att få den lågprisbolagsstämpeln de borde ha. Jag tror de fattar själva att det enklaste vore att ha en biljettyp som heter "biljett" där det ingår att man blir transporterad från A till B och sedan är allt annat tillval som antingen kostar pengar, Eurobonuspoäng eller ingår i status. Ett sådant upplägg skriker ju dock lågprisbolag, så bättre då att ha komplicerade biljettyper som medel-Svensson uppfattar som "multiinkluderande".

• Gilla
Reactions: Gus
Toppen