Senaste nytt

SAS "förenklar" för kunderna - byter namn på biljetter

Det går alltid trender i sån här namn och trender.

Hade vi haft 1992 i almanackan så hade Biljetten hetat "Ultra" vilket var det hetaste ad on man kunde slänga på sin produkt eller varumärke.

Fast det är ju fortfarande lika fantasilöst dåligt.
 
Men vad sjutton, vilken soppa.

"Det svänger fort i hockey.."

det här blir ju halvt omöjligt att hålla reda på med dessa nya stupida namn, massa nya intjäningar i diverse bokningsklasser och lite "light" som krydda på det.

tycket det var underbart bra när de införde go och plus med endast ett fåtal olika intjäningsnivåer... men det här
 
Hade vi haft 1992 i almanackan så hade Biljetten hetat "Ultra" vilket var det hetaste ad on man kunde slänga på sin produkt eller varumärke./QUOTE]

Jag som trodde att PRO (vitamin och gud vet vad) var off nu efter några år. Men sent ska syndarn vakna tydligen... Ja SAS alltså.

Skulle så gärna vilja veta vilka det är som har så lite att göra på sitt arbete att dom hinner sitta och hålla på med sådana här pinsamheter, för det är precis vad det är. Uruselt och hoppas innerligt inte att det är någon konsultfirma som har fått en mille eller så.
 
Skulle så gärna vilja veta vilka det är som har så lite att göra på sitt arbete att dom hinner sitta och hålla på med sådana här pinsamheter, för det är precis vad det är. Uruselt och hoppas innerligt inte att det är någon konsultfirma som har fått en mille eller så.

Det involverade (förutom en massa annat så klart) kundundersökningar som skulle formuleras och tolkas så helt gratis var det inte. Sedan kommer det nog att kosta en rejäl slant att utbilda kunderna så att de förstår vad de nya namnen betyder.
 
Toppen