Det är inte bara åldersnoja då? Den inre bilden av de övriga partitrogna medlemmarna i illasittande kostym på bingoafton...annat än loungen på T4 detPRO
.. jag är inte särdeles reaktionär men jag får banne mig rysningar av obehag/nervöst skämskudde-syndrom av det där namnet.
PRO
.. jag är inte särdeles reaktionär men jag får banne mig rysningar av obehag/nervöst skämskudde-syndrom av det där namnet.
Hade vi haft 1992 i almanackan så hade Biljetten hetat "Ultra" vilket var det hetaste ad on man kunde slänga på sin produkt eller varumärke./QUOTE]
Jag som trodde att PRO (vitamin och gud vet vad) var off nu efter några år. Men sent ska syndarn vakna tydligen... Ja SAS alltså.
Skulle så gärna vilja veta vilka det är som har så lite att göra på sitt arbete att dom hinner sitta och hålla på med sådana här pinsamheter, för det är precis vad det är. Uruselt och hoppas innerligt inte att det är någon konsultfirma som har fått en mille eller så.
Skulle så gärna vilja veta vilka det är som har så lite att göra på sitt arbete att dom hinner sitta och hålla på med sådana här pinsamheter, för det är precis vad det är. Uruselt och hoppas innerligt inte att det är någon konsultfirma som har fått en mille eller så.
Bortsett från all BC-feedback, den gick direkt till "Outliers: ignore"-kategorin och syntes inte i PowerPointen som drogs för management.kundundersökningar tolkas