Cristoffer Cedergren
Medlem
I brist på resor kan man lägga pengar på att tjäna EB på Matsmart istället.

I brist på resor kan man lägga pengar på att tjäna EB på Matsmart istället.![]()
Jag köpte mina 10 (såklart)Visa bifogad bild 117040
Är alla från BC där och köper cashew?
Vad exakt menar du var felet?Jag gjorde ett köp i början av april, poängen har dock räknats bort från "poäng på väg till dig" samtidigt som köpet ligger kvar i listan och inte överförts till mitt saldo.
Verkar ha blivit något knas när de beräknade poängen från köpet. Exklusive moms hamnade det på 325 kr. Jag fick 80 poäng. Butiken i fråga är Apohem, där man då fick 25 poäng för varje hundralapp. Och poäng verkar ju beräknas på pris exklusive moms? Köpte en annan sak på Webhallen där poäng verkar stämma (10 poäng per hundralapp), 627 poäng för ett köp på 6270 kr exklusive moms.
Någon som haft samma problem?
De 80 poängen försvann från "poäng på väg till dig", och de har inte lagts till mitt saldo.Vad exakt menar du var felet?
Jag har en liknande situation med köp hos Flygbussarna, så något strul har de haft.De 80 poängen försvann från "poäng på väg till dig", och de har inte lagts till mitt saldo.
Verkar vara ett återkommande problem då? Jag mailade dem och fick de 80 poängen direkt.Jag har en liknande situation med köp hos Flygbussarna, så något strul har de haft.
Köp före och efter har fungerat men ett köp felar.
Mailade med kundtjänsten i Danmark, det var lönlöst, deras råd var att vänta. I mitt fall handlar det om 25 poäng så släppte det.