Senaste nytt

SAS får ta sig i kragen med sin Eurobonusshop!

LG CX77 är tanken, planen är att köpa av CDON som jag brukar handla en hel del elektronik, böcker, filmer etc från

15p/100kr via portalen + 20p/100kr Amex ger 14.000 poäng på ett TV-köp.. varav 6.000 från portalen, så klart jag inte vill köpa utan den

6000 EB-poäng eller 2000:- i rabatt på TVn om du kör på presentkortsvarianten jag föreslog. Välj själv vad som passar dig bäst!

6000 EB-poäng eller 2000:- i rabatt på TVn om du kör på presentkortsvarianten jag föreslog. Välj själv vad som passar dig bäst!
För att förtydliga för frågeställaren så har SAS tidigare sålt extrapoäng för 20 öre, så 6000p kostar 1200:- att skaffa direkt från moderskeppet. Så ingen bra deal med 6000p för 2000:-

Idag möts man av ett annat meddelande när man går in på sidan.. istället för hänvisning till slutet av januari är det nu

"This platform is temporarily unavailable

We are working to fix the problem and sorry for the inconvenience."

Attachments

• Screenshot_20210216_221912_com.brave.browser.jpg
    Screenshot_20210216_221912_com.brave.browser.jpg
    9,4 KB · Visningar: 160
Tjena!

Försökte köpa baspoäng från SAS precis genom en andel pengar och en andel poäng, men det strulade då de krånglat till det som vanligt. Det kom upp att man behövde säkerställa sitt konto med ett sms och det dröjde säkert 3 min innan respektive sms kom. Gav upp då det vägrade fungera, men jag såg sedan att två stycken dragningar har gjorts på Amexkortet. Jag gissar att dragningarna inte genomförts och att de tas bort. Men har ni varit med om det också?

Jag tycker att SAS gör saker onödigt struligt ibland. Vad är felet med att bara logga in på sitt konto och sedan identifiera sig med bankid?

Därför att bankid är en svensk lösning och SAS är ett skandinaviskt/internationellt bolag. De har inte lust/råd/kompetens att göra olika lösningar för respektive land. Dessutom har bankid, oftast, en kostnad per signering.
Ja det stämmer säkert, men det är dålig service när deras system inte fungerar som tänkt.

Toppen