Frisk78
Medlem
Precis så, förutsätter dock att man är medlem i Coop.Köp via Coop och växla till EB på kampanj
Precis så, förutsätter dock att man är medlem i Coop.Köp via Coop och växla till EB på kampanj
LG CX77 är tanken, planen är att köpa av CDON som jag brukar handla en hel del elektronik, böcker, filmer etc från
15p/100kr via portalen + 20p/100kr Amex ger 14.000 poäng på ett TV-köp.. varav 6.000 från portalen, så klart jag inte vill köpa utan den
För att förtydliga för frågeställaren så har SAS tidigare sålt extrapoäng för 20 öre, så 6000p kostar 1200:- att skaffa direkt från moderskeppet. Så ingen bra deal med 6000p för 2000:-6000 EB-poäng eller 2000:- i rabatt på TVn om du kör på presentkortsvarianten jag föreslog. Välj själv vad som passar dig bäst!
Sas borde ta sig i kragen för så ser det ut för mig. Visst, kanske är min webbläsare men samtidigt fungerar alla andra webbplatser.Det verkar som det nu går att köpa extrapoäng och överföra poäng till någon annan igen
SAS EuroBonus Shop | SAS EuroBonus Shop
Därför att bankid är en svensk lösning och SAS är ett skandinaviskt/internationellt bolag. De har inte lust/råd/kompetens att göra olika lösningar för respektive land. Dessutom har bankid, oftast, en kostnad per signering.Vad är felet med att bara logga in på sitt konto och sedan identifiera sig med bankid?
Ja det stämmer säkert, men det är dålig service när deras system inte fungerar som tänkt.Därför att bankid är en svensk lösning och SAS är ett skandinaviskt/internationellt bolag. De har inte lust/råd/kompetens att göra olika lösningar för respektive land. Dessutom har bankid, oftast, en kostnad per signering.