Senaste nytt

SAS får ta sig i kragen med sin Eurobonusshop!

Atom

Medlem
Kan meddela att inget bekräftelsemail eller "kommande poäng" sker på inkclub.

Battteriexperten och Kattkompaniet fungerar dock hur bra som helst.
 

Orminge

Medlem
Någon mer än jag som råkat ut för att Köpen på webahllen.com blir bokförda i dkr och inte i SEK? Är inloggad i den svenska delen av shoppen och det är endast på webhallen det blir så.
 

falling

Medlem
Någon mer än jag som råkat ut för att Köpen på webahllen.com blir bokförda i dkr och inte i SEK? Är inloggad i den svenska delen av shoppen och det är endast på webhallen det blir så.
Jag också. Blir ju lite mindre poäng.. Ligger fortfarande som kommande hos mig, tänkte avvakta till de dyker upp på kontot ifall det rättas till innan jag gnäller.
 

Hjälpredan

Ny medlem
Tjenare,

Är tillbaks på jobb nu så har ni några frågor så kan ni skicka direktmeddelande till mig :)

För dem som inte vet, jag valde att göra ett konto här anonymt för att hjälpa er som har problem med poängregistreringar.
Har märkt att det är oerhört många som får vänta väldigt länge eller inte alls får några poäng.
Jag jobbar på SAS och har lite genvägar som jag själv kan använda mig av för att lösa era problem snabbare.
Skrev i mitt första inlägg att jag egentligen inte får göra detta men det är nog nu, det är för mycket som inte fungerar som det ska så det är därför jag gör detta.


MVH
 

varva77

Medlem
Schysst att du är villig att ställa upp!

Dock undrar jag just nu mest om du känner till någon förbättring på längre sikt?

Handlar ofta via shoppen men börjar ruttna på att i princip ALLTID jaga i efterhand. Tillslut brukar det lösa sig via Pludeal-kundservice men det är ändå menlösa extramoment med att spara ner kvitton, följa vilka man fått, inte fått, maila etc som gör att det inte är värt det i många fall. Dessutom betalar jag troligtvis ett högre pris många ggr...
 

Hjälpredan

Ny medlem
Schysst att du är villig att ställa upp!

Dock undrar jag just nu mest om du känner till någon förbättring på längre sikt?

Handlar ofta via shoppen men börjar ruttna på att i princip ALLTID jaga i efterhand. Tillslut brukar det lösa sig via Pludeal-kundservice men det är ändå menlösa extramoment med att spara ner kvitton, följa vilka man fått, inte fått, maila etc som gör att det inte är värt det i många fall. Dessutom betalar jag troligtvis ett högre pris många ggr...


Det är något mellan Plusdeal och alla dessa butiker som gör att det går så långsamt. Vissa butiker fungerar superbra, poängen ligger dagen efter på kontot, eller några dagar liksom.

Det jag tänkte är att när ni gjort ett köp, skicka då bekräftelsen till mig här via direktmeddelande och ert EB nummer, så skickar jag det vidare direkt. Bättre att det går iväg fler gånger än 1.
 

ldmnt

Medlem
Det är något mellan Plusdeal och alla dessa butiker som gör att det går så långsamt. Vissa butiker fungerar superbra, poängen ligger dagen efter på kontot, eller några dagar liksom.

Det jag tänkte är att när ni gjort ett köp, skicka då bekräftelsen till mig här via direktmeddelande och ert EB nummer, så skickar jag det vidare direkt. Bättre att det går iväg fler gånger än 1.

Mycket snällt! Ska samla ihop det som ligger för mig lite senare idag.

Vet du hur ofta någon går igenom den "officiella" vägen för saknade poäng? Känns som det tar veckor/månader innan man ens får svar
 
Toppen