Det va bara en fråga och en fundering jag hadeVad får dig att tro det? Detta är en cookie-baserad lösning så det spelar ingen större roll vilket IP du använder eller vilken routing dina paket tar.
Det va bara en fråga och en fundering jag hadeVad får dig att tro det? Detta är en cookie-baserad lösning så det spelar ingen större roll vilket IP du använder eller vilken routing dina paket tar.
Det finns VPN:er som filtrerar trafik ibland så det skulle kunna ställa till det, speciellt de som filtrerar bort annonser och liknande. Men är det en "ren" VPN så har det ingen betydelse nej.Vad får dig att tro det? Detta är en cookie-baserad lösning så det spelar ingen större roll vilket IP du använder eller vilken routing dina paket tar.
VPN filtrerar normalt sett ingen trafik alls - det är en brandvägg som sköter det. Men OM man ska se det som att ett VPN filtrerar något är det på TCP/IP-nivå, dvs ganska långt under begreppet HTTP eller cookie.Det finns VPN:er som filtrerar trafik ibland så det skulle kunna ställa till det, speciellt de som filtrerar bort annonser och liknande. Men är det en "ren" VPN så har det ingen betydelse nej.
Korrekt, jag skulle ha skrivit VPN-tjänst och inte bara VPN så hade det varit tydligare.VPN filtrerar normalt sett ingen trafik alls - det är en brandvägg som sköter det. Men OM man ska se det som att ett VPN filtrerar något är det på TCP/IP-nivå, dvs ganska långt under begreppet HTTP eller cookie.
Hade varit toppen!Hej på er!
Jag har läst ganska mycket nu i den här tråden och jag förstår er frustration.
Jag jobbar på SAS kundservice och vet alla instanser för efterregistrering.
Jag funderar på att skaffa en mailadress där ni som väntat så oerhört länge kan skicka in uppgifter på de köp som ni gjort. Så kan jag fixa det och hålla koll på att poängen kommer in.
Jag tror inte ens att jag får göra detta men jag läser hela tiden på facebook och på denna sida att servicen inte är bra.
Om ni har några frågor så kan ni skicka direktmeddelande till mig, så ska jag kolla läget efter helgen här.
Det låter ju underbart, vilken hjälte du är!Hej på er!
Jag har läst ganska mycket nu i den här tråden och jag förstår er frustration.
Jag jobbar på SAS kundservice och vet alla instanser för efterregistrering.
Jag funderar på att skaffa en mailadress där ni som väntat så oerhört länge kan skicka in uppgifter på de köp som ni gjort. Så kan jag fixa det och hålla koll på att poängen kommer in.
Jag tror inte ens att jag får göra detta men jag läser hela tiden på facebook och på denna sida att servicen inte är bra.
Om ni har några frågor så kan ni skicka direktmeddelande till mig, så ska jag kolla läget efter helgen här.