Buffy
Medlem
Gärna!Skicka PM så fyller vi på.
Någon mer som vill vara med ?
Gjorde ett köp förra veckan och inget...
Gärna!Skicka PM så fyller vi på.
Någon mer som vill vara med ?
Vad är det där för extension? Sökte på Chrome Webstore men hittade inget där. Även sökt på forumet.Försöker jag använda deras chrome-extension så får jag upp att jag kan tjäna EuroBonus-poäng när jag är inne på en sådan butik, men klickar jag på logga in där så händer inget.
Nej, de skämtar bara. Tar alltid mer än 8 veckor.Lämnade in ett claim på DN-dealen i december, idag kom ett mail; "vi har nu vidaresänt ditt ärende till butiken, du kan förvänta dig svar inom 8 veckor". 8 veckor???
Anade nästan det. Och två månader för att svara på mail får man väl räkna som ok?Nej, de skämtar bara. Tar alltid mer än 8 veckor.
Om jag minns rätt är den borttagen, se bl.a. Eurobonus Finder plugin borttagen? | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor. Jag hittar den inte heller, har den dock installerad sen tidigare...Vad är det där för extension? Sökte på Chrome Webstore men hittade inget där. Även sökt på forumet.
Sjukt, jag sökte både på Google och inne på den sidan... Där är den ju i alla fallEn snabb googling fick fram pluginet.
SAS EuroBonus Finder - Chrome Web Store
Visa bifogad bild 61066
Visa bifogad bild 61065