Senaste nytt

SAS får ta sig i kragen med sin Eurobonusshop!

Vet inte om det här numret kommer funka... men idag när jag ringde SAS-kundservice fick jag ett nummer till SAS onlineshop. Ska tydligen gå till de som sköter sidan.

031-7008386
Öppet 9-12 mån-fre

Jag vet en som ska ringa på måndag kl 9 och kräva in sina poäng... :)
Åh fan! +1 på den, fruktansvärt provocerande att de inte ens svarar på det dumma formuläret de har och inte har några andra kontaktvägar..

Edit: ringde numret, på telefonsvararen anger de ovan öppettider men också en kontaktmail: eurobonus@crossroads.se

Vet inte om det här numret kommer funka... men idag när jag ringde SAS-kundservice fick jag ett nummer till SAS onlineshop. Ska tydligen gå till de som sköter sidan.

031-7008386
Öppet 9-12 mån-fre

Jag vet en som ska ringa på måndag kl 9 och kräva in sina poäng... :)
Fick också detta nummer förra veckan, ringde och kom till en ovetande person som hävdade att hon bara jobbade med shoppen och Inte med poängen. Hon hänvisade tillbaka till SAS kundtjänst. Saknas fortfarande 60000 poäng hos mig och det enda svar jag får från mailformuläret är att man jobbar med saken....

När skall man rapportera saknade poäng? Jag handlade som sagt förra veckan. Inga poäng på väg in, men om jag klickar på att registrera saknade poäng så kan jag välja den dag och tid jag gjorde köpet. Är det för tidigt för mig att göra detta?

När skall man rapportera saknade poäng? Jag handlade som sagt förra veckan. Inga poäng på väg in, men om jag klickar på att registrera saknade poäng så kan jag välja den dag och tid jag gjorde köpet. Är det för tidigt för mig att göra detta?

Jag skulle nog vänta 1-2 månader. Ibland har det trillat in efter 3-6 månader för vissa.

Jag har en märklig erfarenhet från poängen för onlineköp via Eurobonuslänken. Tidigare i veckan handlade jag en mindre grej som skulle rendera ca 60 eurobonuspoäng. Jag har nu fått totalt fem mejl från Eurobonusshop om att mina poäng ska komma. Det har varit besked om att jag ska få 22 poäng, 26 poäng, 51 poäng, 425 poäng och 66 poäng. Jag har nu inte gjort fem köp utan ett köp. Men samtliga dessa poäng har nu trillat in på mitt Eurobonuskonto... Ska jag bara vara glad och hålla käft?

Jag har handlat på tre olika ställen och varit inloggad via Eurobonusshoppen. Skillnaden är att jag fått 0 mail och 0 poäng. Skall dock sägas att det bara gått 4 veckor sedan jag handlade så allt kan förstås hända :)

Jag har en märklig erfarenhet från poängen för onlineköp via Eurobonuslänken. Tidigare i veckan handlade jag en mindre grej som skulle rendera ca 60 eurobonuspoäng. Jag har nu fått totalt fem mejl från Eurobonusshop om att mina poäng ska komma. Det har varit besked om att jag ska få 22 poäng, 26 poäng, 51 poäng, 425 poäng och 66 poäng. Jag har nu inte gjort fem köp utan ett köp. Men samtliga dessa poäng har nu trillat in på mitt Eurobonuskonto... Ska jag bara vara glad och hålla käft?

Och, utan att jag gjort något nytt köp, fick jag idag ett mejl om att ytterligare 86 eurobonuspoäng överförts till mitt konto... Jag tackar och tar emot.

Toppen