Senaste nytt

SAS får ta sig i kragen med sin Eurobonusshop!

Så här fort har det aldrig gått förut. Handlade på cdon för en timme sedan, och nu kom ett mail från SAS om att poängen är på väg in på mitt konto.

Snacka om tur ;)

Nä men har gjort 3 köp sedan söndags, webhallen, bangerhead och nordicfeel. Inget inkommet. Har skickat in kvitto från webhallen men har tyvärr inget kvitto från bangerhead eller nordicfeel (SAS vill endast ha kvitto när man efterregistrerar)

Snacka om tur ;)

Nä men har gjort 3 köp sedan söndags, webhallen, bangerhead och nordicfeel. Inget inkommet. Har skickat in kvitto från webhallen men har tyvärr inget kvitto från bangerhead eller nordicfeel (SAS vill endast ha kvitto när man efterregistrerar)

På många ställen får man en orderbekräftelse som också funkar som kvitto.
Att SAS inte godkänner detta som kvitto är ungefär lika dumt som att dom skulle säga: skicka in en livs levande enhörning annars får du inga poäng...
Blir så trött på dom!!!

Snacka om tur ;)

Det är bara att be om kvitto från dem

Måste ge cred till Eurobonusshopen!

Beställning gjord: 13:27
Poäng på kontot: 15:01

Snabbt och smidigt!

Screen Shot 2017-03-02 at 18.32.39.png
Screen Shot 2017-03-02 at 18.33.37.png

Japp, men det tar inte många minuter att skicka ett mail.
Om man vill ha sina poäng dvs
Har kanske missat något tidigare i tråden men bara skicka ett mail? De vill ju ha datum, ordrenummer och att man bifogar kopia på fakturan. Vilket i sig bjuder på problem då SAS shoppen registrerar besökdatum på sidan medan fakturan/kvittot ställs ut när varan skickas, vilket kan vara dagen efter och då tycker SAS att man inte har rätt på poängen.

Kanske andra som haft bättre tur med just detta.

Så här fort har det aldrig gått förut. Handlade på cdon för en timme sedan, och nu kom ett mail från SAS om att poängen är på väg in på mitt konto.
Ett sånt mail fick jag för ett köp värt 3000 poäng i september. Fortfarande inga poäng och inget svar på mail/formulär.....

Toppen