Senaste nytt

SAS får ta sig i kragen med sin Eurobonusshop!

Fungerar den alls för er?

Jag har inte kunnat logga in ordentligt på flera månader.
Försöker jag använda deras chrome-extension så får jag upp att jag kan tjäna EB-poäng när jag är inne på en sådan butik, men klickar jag på logga in där så händer inget. Går jag via portalen så blir jag inloggad, men extensionen i chrome ger ändå reklam istället för att fatta att jag är inloggad.
Inga poäng verkar registreras i systemet och inga betalas ut. De svarar inte på mail trots att jag skickat flera gånger.

Så är det ens en existerande tjänst? :)
 

EBGGOT

Medlem
Fungerar den alls för er?

Jag har inte kunnat logga in ordentligt på flera månader.
Försöker jag använda deras chrome-extension så får jag upp att jag kan tjäna EB-poäng när jag är inne på en sådan butik, men klickar jag på logga in där så händer inget. Går jag via portalen så blir jag inloggad, men extensionen i chrome ger ändå reklam istället för att fatta att jag är inloggad.
Inga poäng verkar registreras i systemet och inga betalas ut. De svarar inte på mail trots att jag skickat flera gånger.

Så är det ens en existerande tjänst? :)
+ 1

Inga poäng trots köp i flera portaler, inga svar på mailen!

Genomruttet!
 

Homer

Medlem
Efter att de lanserade nya hemsidan registreras inte ens köp från CDON, som jag ALDRIG haft problem med tidigare. Jag använder refunder istället.
 

falling

Medlem
Ni som har retroreggat, har ni fått något bekräftelsemail på det? På gamla sidan fick man alltid ett autoreply "vi undersöker och hör av oss inom xx veckor". Gjorde en registrering i helgen men fick inget bekräftelsemail. Kan ju vara så att hemsidan spökar med det också, men hur ska man veta om det funkat..?
 

osgood

Medlem
Ni som har retroreggat, har ni fått något bekräftelsemail på det? På gamla sidan fick man alltid ett autoreply "vi undersöker och hör av oss inom xx veckor". Gjorde en registrering i helgen men fick inget bekräftelsemail. Kan ju vara så att hemsidan spökar med det också, men hur ska man veta om det funkat..?
Nej, reggade tre köp idag och fick inget
 
Vi kör en namninsamling och vidarebefordrar till SAS och de som hanterar köpen/poängen.
Jag kan ta kontakt med dem via mail och privat meddelande på Facebook. Jag ska också länka till denna tråden som jag startade för 2.5 år sedan så bör de kanske ta sitt förnuft till fånga.

Skicka PM med namn och email.

Har du skickat namnlistan redan? Såg det här nu och vill gärna vara med. Antar dock att jag är sent ute.
 
Toppen