Senaste nytt

SAS får ta sig i kragen med sin Eurobonusshop!

Jag har kanske gjort ett 20-tal köp 2016. Har fått poäng för alla nu (igår fick jag för sista). Det tar sin tid men det trillar in då och då några månader efter. Har hänt 2 gånger att poängen trillat in samma dag eller nästkommande dag.

Hela systemet är värdelöst men om man ändå tänkt handla på nån av dessa sidor så skadar det inte att chansa :)

Jag öppnar alltid ett In Private fönster när jag ska handla på portalen, så det kanske är ett knep för att inte gå miste om något.

Pratade precis med SAS vanliga kundservice om att jag saknar poäng från flera köp. Tyvärr kunde de inte göra något, utan hänvisade till att man fick maila till de som skötte shoppingportalen
SAS kan inte gömma sig bakom att det inte är dom som sköter det!, Portalen drivs under SAS namn, och länkas till från SAS hemsida.
Kanske dags för en anmälan till ARN? Är riktigt trött själv också, skriver email på email men får aldrig svar. Amatörer!

Vi kör en namninsamling och vidarebefordrar till SAS och de som hanterar köpen/poängen.
Jag kan ta kontakt med dem via mail och privat meddelande på Facebook. Jag ska också länka till denna tråden som jag startade för 2.5 år sedan så bör de kanske ta sitt förnuft till fånga.

Skicka PM med namn och email.

Skickat PM nu :)

Vi kör en namninsamling och vidarebefordrar till SAS och de som hanterar köpen/poängen.
Jag kan ta kontakt med dem via mail och privat meddelande på Facebook. Jag ska också länka till denna tråden som jag startade för 2.5 år sedan så bör de kanske ta sitt förnuft till fånga.

PM Skickat. På dem!!

Har skickat tre mail inom ett par månader, inte fått svar på ett enda. Också poäng som saknas och köp som inte blivit registrerade. Dött lopp...
Samma här. Fruktansvärt irriterande, handlar om ganska många tusen extrapoäng och man blir ju galen när de inte ens behagar svara. Hade man bara fått ett "ber så mycket om ursäkt, strul med nya portalen, vi ska åtgärda detta snarast, vänliga hälsningar xxx" hade man haft betydligt mer tålamod. Nu när de endast har ett kontaktformulär som ändå ingen svarar på blir det jäkligt irriterande.

Kan bara hålla med. H---e så irriterande att de aldrig svarar på mail, synpunkter eller klagomål. Idag fick jag mail om missade poäng jag anmälde för tre månader sedan och hur ska kunder förväntas följa upp ett tiotal köp snart ett halvår efteråt och hålla koll på om man fått det man skulle ha?!?

PM skickat

Har också haft väldigt många problem, nu har jag även haft problem med gymgrossisten som tidigare skötte detta exemplariskt.
Dock har jag fått dubbla utbetalningar av poäng som jag redan har fått sen tidigare, men jag skriver gärna under namninsamlingen.

Jag fick in en hög poäng från black friday shopping. Fick mail och poängen dök upp på kontot, men de har aldrig synts i shoppingportalen över huvudtaget .

Hoppet lever Mao... gjorde ett köp förra veckan som inte syns än. Sedan är det som ett antal som bara sitter där men aldrig realiseras...

Toppen