Senaste nytt

SAS får ta sig i kragen med sin Eurobonusshop!

Är så sjukt trött på inkonsekvensen och strulet med sidan men kan ändå inte låta bli att använda den... Är inget annat än lotteri. Senaste nu är att jag hade en trans på kommande men som försvunnit, när jag sedan försökte regga den fick jag info att den redan finns. Kan ju inte vara många ören, om några, SAS tjänar på detta med tanke på all admin och "utveckling" skiten kräver.

Är så sjukt trött på inkonsekvensen och strulet med sidan men kan ändå inte låta bli att använda den... Är inget annat än lotteri. Senaste nu är att jag hade en trans på kommande men som försvunnit, när jag sedan försökte regga den fick jag info att den redan finns. Kan ju inte vara många ören, om några, SAS tjänar på detta med tanke på all admin och "utveckling" skiten kräver.

Har också råkat ut för att en "kommande transaktion" plötsligt har försvunnit. Ska kontakta dem, och återrapporterar svaret här.

Fler än jag som har problem att logga in, står bara och tuggar på oavsett vilken browser jag kör med, en refresh gör att jag kommer in tillslut.
Efter att dom ändrade design så har inget köp registrerats för mig, tyckte ändå att det fungerade hyffsat tidigare även om man nu och då fick efterregistrera.

Inga problem för mig att logga in, testade precis.
Vågade mig även på ett köp från AdLibris via portalen igår, mail från SAS inom någon timme och poängen på kontot senare under kvällen.

Fler än jag som har problem att logga in, står bara och tuggar på oavsett vilken browser jag kör med, en refresh gör att jag kommer in tillslut.
Efter att dom ändrade design så har inget köp registrerats för mig, tyckte ändå att det fungerade hyffsat tidigare även om man nu och då fick efterregistrera.

Angående inlogg så har det varit likadant för mig sen dom uppdaterade sidan (ipad/iphone).
Gjorde ett köp för ett par timmar sedan och har inte fått något bekräftelsemail vilket jag alltid fick omedelbart förr

Jag hade också tänkt att skriva ett inlägg om kommande överföringar som försvunnit. Det har hänt mig två gånger senaste tiden. Vad jag märkt. Det har säkert skett fler gånger. Får se om jag har lust att lägga ner tid på att logga mina EB-inköp i ett excel ark. Om inte, går jag över till Refunder.

Angående inlogg så har det varit likadant för mig sen dom uppdaterade sidan (ipad/iphone).
Gjorde ett köp för ett par timmar sedan och har inte fått något bekräftelsemail vilket jag alltid fick omedelbart förr
Jag har samma problem med inloggningen. Jag har gjort flertal köp men inga köp har registrerats överhuvudtaget.
Har ni hittat någon lösning?

Pratade precis med SAS vanliga kundservice om att jag saknar poäng från flera köp. Tyvärr kunde de inte göra något, utan hänvisade till att man fick maila till de som skötte shoppingportalen. Mailade dem för en månad sen nu och har fortfarande inte fått svar. Skrev ett nytt mail nu. Lär väl få svar lagom till midsommar...

Någon som fått tag i ett telefonnummer man kan ringa för att reda ut alla poäng man saknar?

Har skickat tre mail inom ett par månader, inte fått svar på ett enda. Också poäng som saknas och köp som inte blivit registrerade. Dött lopp...

Toppen