Cristoffer
Medlem
Tänkte handla lite julklappar idag men känner väldigt stor osäkerhet kring Eurobonus-shoppen just nu. Har ju funkat oftast men av det man läser sista månaden så verkar det vara stora problem. Vågar man ens köpa något just nu?
Du lär ju inte få mindre poäng än om du handlat på samma webbshop utan att gå via portalen. Men jag hade personligen inte valt ett dyrare alternativ via EBshop p g a strulen.Tänkte handla lite julklappar idag men känner väldigt stor osäkerhet kring Eurobonus-shoppen just nu. Har ju funkat oftast men av det man läser sista månaden så verkar det vara stora problem. Vågar man ens köpa något just nu?
Har inte fungerat och jag kör video capture sw på allt jag gör via portalen. Blir det tjafs skickar jag en länk till en fet avi fil så tar vi det därifrån.Är det värt att handla några julklappar via EB-shoppen i år? Är det i så fall spara skärmdumpar på varje köp och manuell reclaim som gäller? Har det fungerat som det ska för någon i det sista?
Inte hört ett pip från supporten på de 3 claim jag gjort. Tidigare har jag fått "tack för din efterregistrering" mail och svar efter några dagar från supporten.Är det någon som har fått svar från eurobonus angående saknade poäng under uppdateringen? Någon som kanske tagit någon print screen från sidan iom de hade extra poäng "black friday helgen"? Gjorde tyvärr inte det själv. Får tyvärr inget vettigt svar från dom själv.
Jag pratade med SAS EuroBonus plusdeal via telefon. Ringde inte det vanliga numret till EuroBonus, utan ett helt annat. Länk till kontaktuppgifter följer: SAS EuroBonus +Deal
De sade att de, som bekant, uppdaterar sidan. De kunde inte se några registrerade "klick" från mina tre senaste köp, som gjordes efter att uppdateringen av sidan startats. Fick också som svar att de först kan kika på det när sidan är helt uppdaterad. Frågade en följdfråga om när den nya sidan ska vara i bruk, och fick då som svar att sidan förhoppningsvis ska funka helt igen nästa vecka.
Detta är minsann en följetong...
Är det korrekt uppfattat att alla köp som gjorts under perioden då sidan ändrats, som inte finns registrerade just nu måste efterregistreras manuellt alltså? Jag hoppades lite naivt på att alla skulle komma in när de hade fått ordning på nya portalen, men det låter ju inte så.