Senaste nytt

SAS får ta sig i kragen med sin Eurobonusshop!

Har även jag fått problem med detta, efter samtal med kundtjänst så har det visat sig eftersom jag har adblocker på så registreras inte mitt köp i slutet.
Jag behöver göra hela köpet i en webläsare som inte blockerar cokies eller annan typ.
Kanske kan vara en förklaring.
Har inte köpt något än så jag har inte testat terorin i IRL.
Dock så håller dom på att ändra saker, tex tillägget till webläsaren finns inte längre då man håller på att utveckla en ny, men man har ingen info om när den är klar
 
Jag stänger alltid av adblockern just för stunden när jag ska köpa men det var ett tag sen sist, ska handla imon igen så får se då om det funkar eller ej
 
Personligen har jag faktiskt inte haft problem tidigare, men nu plötsligt får man varken mejl eller ingen registrering under "upcoming point transfers". Funktionen att efterregistrera poäng är inte heller tillgängligt p.g.a. uppdatering.

Nog kommer detta att ordna sig så småningom, men jag tycker att de hade kunnat låta den gamla shopping-sidan fortsätta medan de lanserar den nya, istället för att direkt lansera en ny shopping-sida, som enbart fungerar halvdant.

Kommer att skriva här när det finns mer information att ge. Ska försöka att ringa dem inom kort, och det vore bra om även andra med samma problem kan höra av sig till dem.
 
Om saker inte fungerar med Adblock ock liknande är det problem. Det är ju 2016 och vem har inte det aktiverat på laptop/iPad/iPhone?
 
Om saker inte fungerar med Adblock ock liknande är det problem. Det är ju 2016 och vem har inte det aktiverat på laptop/iPad/iPhone?
Fast att en site som bygger helt på reklam i kombination med kund-spårning får det väl snarast ses som en feature att den inte fungerar med adblockers. Ju bättre adblocker desto sämre fungerar den :)
 
Jag inaktiverarde avblocker och genomförde 4 köp igår men inga poäng eller mail. Ska man avvakta lite eller dags att höra av sig till kundservice?
 
Toppen