Senaste nytt

SAS får ta sig i kragen med sin Eurobonusshop!

Bråkat i över 7 månader för runt 7000 EB-Poäng.
.....
......
Orkar snart inte mer. Jag har lagt ett par timmar på detta nu... Att JAG som kund skall behöva stå för allt detta tycker jag är så förbannat irriterande!!

Har du EBG eller högre? I så fall kanske det är värt att testa att skicka ett mail till Guld- eller Diamant-supporten och förklara situationen och din frustration och se om de inte bara kan peta in dessa poäng manuellt från deras "goodwill-konto".

Bråkat i över 7 månader för runt 7000 EB-Poäng. Mailat sas 5 ggr och skickat in registreringar för färde gången nu. Har haft samma problem med citygross. Deras kundtjänst har sagt olika saker varje gång. Vissa säger att man inte kan få något annat kvitto. andra säger att det räcket med en print screen på ordern på "min sida". TIll slut efter 6 månader fick jag också ett ihopsnickrat kvitto från citygross. Men nu säger de att eftersom det gått 6 månader så kan jag inte få mina poäng..... Även att jag varit i kontakt med dem där de sagt att jag inte skall oroa mig att poängen brinner inne då jag sagt att jag väntar på svar från citygross.

Orkar snart inte mer. Jag har lagt ett par timmar på detta nu... Att JAG som kund skall behöva stå för allt detta tycker jag är så förbannat irriterande!!
Samma här. City Gross alltså.. o_O

Det är väldigt olika har jag märkt, men har det inte dykt upp inom ett dygn så brukar det bli att efterregistrera

Tack, just nu känns det bara lite fånigt att jag gjorde en online beställning för att få poäng istället för att gå till Åhlens och få med mig varan direkt. Jaja .. vi får se vad som händer :)

Gymgrossiten funkar alltid felfritt varje fall... oftast kommer poängen in direkt :)
Tänk om alla kunde funka lika bra!!!

Beställde i september från adlibris, tog då cirka en 3 veckor att få poängen, beställde igen under natten och fick då poängen på 9 minuter!
Intressant hur stor skillnad det kan vara mellan beställningar.
Dock väntar jag fortfarande på mina poäng från DN och Lyko....

Dustin brukar komma in ganska snabbt men andra leverantörer krånglar. Fått mycket nekade från SAS senaste tiden och har börjat filma hela inköpsprocessen vilket jag också påpekade till SAS shopping kundtjänst, fick mail lite senare att det skett ett misstag och att poängen nu var på väg.

Tydligen ny översiktsvy på gång där det ska bli lättare att se de inköp man gjort. Källa: SAS shopping kundtjänst via mail.

Dustin brukar komma in ganska snabbt men andra leverantörer krånglar. Fått mycket nekade från SAS senaste tiden och har börjat filma hela inköpsprocessen vilket jag också påpekade till SAS shopping kundtjänst, fick mail lite senare att det skett ett misstag och att poängen nu var på väg.

Tydligen ny översiktsvy på gång där det ska bli lättare att se de inköp man gjort. Källa: SAS shopping kundtjänst via mail.
Ganska sjukt om det måste gå så långt att man får filma hela processen?!

Ganska sjukt om det måste gå så långt att man får filma hela processen?!
Ja men jag började se ett mönster på att inköp över vissa belopp (7000kr) nästan automatiskt blev nekade. Kändes för en stund som de försökte blåsa mig och hoppas att jag inte orkade efterregistrera. När vi kollade loggarna så visade det sig att Refunderknappen blockade viss trafik till SAS shopping portalen och därmed registrerades inte inköpen.

Toppen