Senaste nytt

SAS får ta sig i kragen med sin Eurobonusshop!

Jag har gjort ca 30 inköp via EB-portalen det senaste året och för det mesta har det fungerat bra. Men det gäller nog att hålla lite koll på sina transaktioner. Ett 2 månader gammalt inköp från Myprotein som var godkänt och låg under "Framtida transaktioner" försvann för mig. Det var ren tur att jag märkte det. Jag frågade SAS varför och dom svarade med att butiken meddelat att köpet var annullerat (vilket inte stämmer). Det är så klart inte SAS fel. Men att dom tar bort godkända och helt korrekta poäng utan att meddela mig känns inte alls stabilt.

Såg det nu också, men var hittar man future transactions?

Edit: Hittade, man klickar på sitt namn och Mitt konto.

Såg det nu också, men var hittar man future transactions?

Edit: Hittade, man klickar på sitt namn och Mitt konto.
I det högra hörnet ser du ditt namn, klicka på ditt namn och gå sen till min sida.
Dock strular det då slutförda transaktioner står som framtida medan vissa pågående transaktioner har försvunnit.

Undrar när den här funktionen ska hoppa igång... är ganska sugen på att registrera tiotusentals missing eurobonuspoäng!

upload_2016-11-21_20-49-33.png

upload_2016-11-21_20-49-39.png

Gjorde ett köp igår kväll från Cervera, vilket jag även har gjort tidigare. Vid tidigare tillfällen har köpen registrerats snabbt under "framtida transaktioner", men köpet som gjordes igår har ännu inte registrerats. Någon mer som har gjort köp nyligen, och som ännu inte syns under framtida transaktioner (eller "upcoming point transfers" som det nu heter)?

Gjorde ett köp igår kväll från Cervera, vilket jag även har gjort tidigare. Vid tidigare tillfällen har köpen registrerats snabbt under "framtida transaktioner", men köpet som gjordes igår har ännu inte registrerats. Någon mer som har gjort köp nyligen, och som ännu inte syns under framtida transaktioner (eller "upcoming point transfers" som det nu heter)?
Japp. Från Misco och Dustin. Inget i listan än.

Samma här, från MQ. Har alltid registrerats inom några timmar tidigare, men nu inget på två köp.

Toppen