Senaste nytt

SAS får ta sig i kragen med sin Eurobonusshop!

Vet inte om detta är helt OT.
Är det någon som har erfarenhet av att förhandla med Eurobonusshop?
Jag funderar på att ansluta ett utbud av produkter dit men har haft lite för mycket att göra på sistone.
Förmodligen så går det genom ett av affiliate-nätverken, t ex tradedoubler. Försök lista ut vilket nätverk SAS arbetar med, och anslut dig där. Prata sedan med den key account manager som du får utsedd till dig om att du vill ansluta dig till SAS Eurobonusshoppen! :)

Edit: SAS har förmodligen avtal med de flesta affiliatenätverken enligt en initierad, anonym källa. Finns några stycken att välja på.

Har lige handlet hos Dustin i dag. Ordren blev oprettet og betalt lige før middag i dag, og nu her til aften findes pointene på min EB-konto. Så kan det næsten ikke gå meget hurtigere.

22-23 december gjorde jag tre olika köp hos Dustin vilket skulle ge mig 44p per 100kr (typ 10 000 EB points)

Jag gick till Dustin från inloggad läge, och mycket riktigt kan man också se detta när man loggar in.

Efter 8 veckor hade jag fortfarande inte fått några poäng, varefter jag gjorde en retroregistrering. 3 veckor senare, efter att jag mailat kundtjänst, får jag nu svar att "de ska vända sig till Dustin för att verifiera köpet". Detta beräknas ta 8 veckor. För säkerhets skull lägger de till "Om Dustin inte verifierar köpet under denna period är ärendet avslutad och inga poäng erhålles"

Är det inte något av ett skämt? 19 veckor för att få poängen om jag ens får några?

Också varit med om det. Hela sajten är värdelös jämfört med konkurrenter som nästan aldrig strular.

Jag har haft ett ärende i föera månader där jag fått 350 poäng istället för nästan 10.000 poäng och det händer ingenting. Jag mailar och mailar men får bara konstiga svar och att de pågår process mot leverantören.
Fattar inte hur det kan vara så svårt...

Toppen